„Daimler“ kompanijos pardavimai Kinijoje kitais metais išliks dideli, taip teigė automobilių gamintojos Kinijos padalinio vadovas Hubertas Troska ir pridūrė, kad „Mercedes-Benz“ gali padidinti savo apimamą dalį šalies elektromobilių rinkoje, nes konkurencija aukščiausios klasės elektromobilių segmente yra nedidelė.
„Nepaisant pandemijos, „Mercedes-Benz“ prekinio ženklo automobilių pardavimas Kinijoje pernai šoktelėjo net 12 procentų iki rekordinių 774 000 parduotų automobilių per metus, o šiemet iki šiol buvo užfiksuotas daugiau nei 8 procentų augimas“, – žurnalistams sakė Troska. „Visi ženklai šiuo metu byloja apie tai, kad Kinija kitais metais taip pat bus super rinka“, – teigė Troska.
„Daimler“ Kinijos padalinio vadovo teigimu, kompanijos parduodamų elektromobilių rinkos dalis Kinijoje vis dar nedidelė, būtent šioje šalyje „Daimler“ ir jos prekinis ženklas „Mercedes-Benz“ konkuruoja su daugeliu Kinijos elektromobilių gamintojų, tokių kaip „Xpeng“, „Li Auto“ ir „Nio“, taip pat su JAV elektromobilių milžine „Tesla“.
Tačiau dauguma Kinijos kompanijų naujus elektromobilius parduoda už 35 000 eurų (39 270 USD) ar mažesnėmis kainomis ( pasak Troskos), kainomis, kurios yra mažesnės nei „Daimler“ elektromobilių. „Daimler“ elektromobilių modelių skaičius Kinijoje kitais metais išaugs nuo vieno iki penkių, todėl, Troskos teigimu, „Daimler“ galės geriau įsitvirtinti brangesniame – „premium“ – elektromobilių segmente.
Vis dėlto, vidaus degimo varikliais varomų automobilių paklausa Kinijoje tikriausiai išliks kurį laiką, sakė Troska, atkreipdamas dėmesį į dideles šalies sritis, esančias už labiau infrastruktūros atžvilgiu išvystytų miestų centrų, jose gali būti sunkiau rasti elektromobiliams reikalingą įkrovimo infrastruktūrą. „Tai didžiulė šalis, todėl, mano nuomone, Kinijoje kurį laiką dar bus automobilių su vidaus degimo varikliais“, – sakė H. Troska.
„Daimler“ kompanija teigė, kad visos naujos transporto priemonių platformos nuo 2025 m. bus elektrinės, o tik nuo 2030 m. bus galima gaminti vien tik elektromobilius, jei tai leis rinkos sąlygos. Kinija, kuri yra didžiausia pasaulyje automobilių rinka, tuo pačiu yra ir šalis, kurioje „Daimler“ šiuo metu generuoja trečdalį savo pajamų. Iki šiol Kinija nesekė Europos pavyzdžiui bei nenustatė vidaus degimo varikliais varomų bei aplinką anglies dvideginiu teršiančių automobilių uždraudimo datos.