Beveik 10 proc. siekianti infliacija Lietuvoje neįprastai išaugino „Bitės“ kaštus. Dėl ženkliai pabrangusios tinklo įrangos, elektros, įvairių įrenginių, kitų prekių ir paslaugų kainų bei ypač sparčiai augusių darbuotojų atlyginimų, „Bitė“ kitąmet nežymiai keis ir paslaugų kainas.
„Norėdami teikti kokybiškas paslaugas, turime nuolat investuoti. Investicijų reikalauja naujų paslaugų kūrimas ir vystymas, tinklo stabilumo užtikrinimas bei plėtra, naujų technologijų diegimas. Neįprastai išaugę kaštai, kuriuos lėmė bendras kainų augimas Lietuvoje ir pasaulyje, ir mums kelia nemažai iššūkių. Dėl to nuo 2022 m. sausio 1 d. keisime paslaugų plano mokestį“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.
Keičiamos bus skambučių, mobilaus interneto, televizijos „Go3 | BITĖ“ bei daiktų interneto (išmaniųjų laikrodžių, „ARLO“ ir kt.) paslaugų kainos.
Pasak P. Kuisio, „telekomunikacijų sektorius reikalauja bene daugiausiai investicijų, nes pačios technologijos – greitai sensta. Vien per pastaruosius kelerius metus pirmieji Lietuvoje pristatėme „eSIM“ paslaugą išmaniesiems laikrodžiams, naujos kartos išmaniąją „Go3 | BITĖ“ televiziją, net dvi daiktų interneto technologijas. Taip pat per šį laikotarpį naująja 4G+ technologija atnaujinome daugiau kaip 1,500 bazinių stočių sektorių visoje šalyje.“
„Kainos pokytis leis visapusiškai gerinti klientams teikiamų paslaugų kokybę, pasiūlyti naujų paslaugų, o ryšio paslaugos Lietuvoje ir toliau išliks bene geriausios ir pigiausios visoje Europoje“, – priduria P. Kuisys.