Dėl visuotinio puslaidininkių trūkumo, kurį iš dalies sukėlė auganti nešiojamųjų kompiuterių ir kitų elektroninių gaminių paklausa pandemijos metu, šiemet visame pasaulyje buvo uždarytos kai kurios automobilių gamybos linijos. „Hyundai Motor“ vykdantysis direktorius sakė, kad automobilių gamintojas nori sukurti ir gaminti savo lustus, kad sumažėtų priklausomybė nuo kitų mikroschemų gamintojų.
„Hyundai“ laikinai sustabdė kai kurių gamyklų veiklą, tačiau kompanijos vykdančiojo direktoriaus pareigas užimantis „Hyundai Motor“ atstovas Jose Munozas žurnalistams sakė, kad blogiausias mikroschemų krizės laikotarpis – jau praeityje. J. Munozas dar pridūrė, kad automobilių gamintojui šių metų rugpjūtis ir rugsėjis buvo sunkiausi mėnesiai.
„Lustų pramonė reaguoja labai, labai greitai“, – sakė J. Munozas ir taip pat užsiminė, kad „Intel“ kompanija, kuri yra labai plačiai žinoma dėl savo kuriamų mikroschemų ir mikroprocesorių, investuoja daug finansinių išteklių, kad padidintų savo gamybos pajėgumus. „Mūsų kompanijos atveju norime sukurti savo lustus, nes siekiame būti mažiau priklausomi nuo kitų, panašiose situacijose, kaip dabartinė pasaulinio lustų trūkumo krizė, – sakė Jose. – Tam reikia daug investicijų ir laiko, tačiau mes prie to dirbame“.
J. Munozas taip pat minėjo, kad „Hyundai“ įmonės dalis, priklausanti „Hyundai Mobis“, atliks pagrindinį vaidmenį vidaus plėtros plane. Pasak „Hyundai“ vykdančiojo direktoriaus, „Hyundai Motor“ ketina ketvirtąjį ketvirtį dirbti ir transporto priemones pristatyti pagal savo ankstesnį, prieškrizinį planą ir kitais metais kompensuoti kai kuriuos kompanijos gamybos nuostolius.
Kartu su „Toyota“ ir „Tesla“, „Hyundai“ yra vienas iš nedaugelio automobilių gamintojų, kurie, nepaisant lustų trūkumo, padidino savo pasaulinių pardavimų apimtis.
„Hyundai“ nusprendė nesumažinti užsakymų pandemijos metu, pamačiusi, kad Azijos rinkos atsigauna stipriau nei tikėtasi“, – sakė J.Munozas.
J. Munozas, kuris taip pat yra „Hyundai Motor North America“ prezidentas, teigė, kad bendrovė ketina gaminti elektromobilius JAV jau 2022 metais. Jis sakė, kad JAV vyriausybei reikia pratęsti siūlomą 4500 JAV dolerių mokesčių lengvatą transporto priemonėms, pagamintoms ir profsąjungas turinčiose, ir jų neturinčiose automobilių gamyklose. „Visi amerikiečiai darbuotojai yra lygūs, – sakė jis. – Mes norėtume, kad visiems būtų sudarytos lygios sąlygos“.