Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda dirbti su nauju verslo partneriu – įmonės paslaugas verslo klientams platins bendrovė „M Strategijos“.
Nuo 2005 m. veikianti bendrovė specializuojasi teikti išorinės rinkodaros ir pardavimų valdyme. Jos klientų sąraše, be „Tele2“, - „Viasat“, „Metadata“, „Baltijos lyderystės institutas“, „Versus“ ir kitos žinomos Lietuvos įmonės.
„Naująjį partnerį išsirinkome po ilgos ir kruopščios atrankos. Džiaugiamės, kad sutampa mūsų požiūriai į sėkmingo verslo kūrimą, ir tikime, kad partnerio padedami įsitvirtinsime kaip patraukliausias paslaugų verslui tiekėjas“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Šiuo metu „M Strategijų“ valdomi salonai, kuriuose platinamos „Tele2“ paslaugos, jau atsidaro Šiauliuose ir Panevėžyje. Artimiausiu metu bendrovė numato atidaryti salonus ir kituose miestuose.
„Tikiu, kad šiuolaikinė vadyba, ambicijos ir atkaklumas per keletą metų mums leis tapti geriausia pardavimų valdymo bendrove Lietuvoje“, – teigė Darius Marcinkus, „M Strategijų“ vadovas.
Laikydamasi mažų kaštų įmonės modelio, „Tele2“ pati neinvestuoja į pardavimų tinklą – įmonės paslaugas platina verslo partneriai. Šiuo metu „Tele2“ bendradarbiauja su šešiais partneriais – be „M Strategijų“, įmonės paslaugas platina bendrovės „Mobilios visatos telekomunikacijos“, „Mobilaus ryšio telefonai“, „Stateta“ „Guron“ ir „Digikomas“.