Pastaruosius tris dešimtmečius „Electronic Arts“ kuriama „FIFA“ karaliavo populiariausių sporto vaizdo žaidimų viršūnėje. Studija net teigia, kad tai yra geriausiai pasaulyje parsiduodanti franšizė su daugiau nei 200 milijonų žaidėjų ir atrodo, kad viskas ir toliau sėkmingai tęsis. Tačiau paskutiniu metu pasirodė kalbos, kad EA ir „FIFA“ keliai gali išsiskirti, nes pastarieji aktyviai ieško daugiau partnerių šio futbolo simuliatoriaus kūrimui.
Praėjusį penktadienį „FIFA“ savo oficialiame pranešime prakalbo apie galimybę suteikti ir kitiems kūrėjams pasireikšti futbolo vaizdo žaidimų rinkoje. Pasak jų, jau dabar vyksta kalbos su įvairiausiomis studijomis, investuotojais ir analitikais, kurie dar labiau padės populiarinti šį prekės ženklą visame pasaulyje. Kitas svarbus aspektas, kurį nori plėsti asociacija yra elektroninio sporto vystymas, kuris ateityje bus dar labiau susijęs su didžiausiais futbolo turnyrais, ypač su pasaulio čempionatu. Jeigu šis atsiskyrimas vis dėl to įvyks, tai reiškia, kad „EA Sports FC“ bus pirmoji unikali sporto „Electronic Arts“ franšizė, kurios neremia jokia asociacija, nuo 2010-ais pasirodžiusio „EA Sports MMA“.
Keista, kad ši informacija pasirodė vos praėjus kelioms savaitėms po „FIFA 2022“ pasirodymo. Kiekvienais metais išleidžiama versija šiemet milžiniškų pasikeitimų, kuriuos galėtų pastebėti kiekvienas, nepristatė, tačiau ištikimiausi fanai tikrai pamatė ne vieną pasikeitimą, pavyzdžiui, atnaujintą žaidėjų nuovargio sistemą, „Hypermotion“ technologiją ir t. t.
EA kuriama „FIFA“ tiesiog dominavo futbolo vaizdo žaidimuose ir niekas jai neprilygo net iš toli. Kol kitos franšizės, pavyzdžiui, „Pro Evolution Soccer“, kuri dar visai nesenai pakeitė pavadinimą į „eFootball“ ar „Football Manager“ užkariavo nemažai rinkos, tačiau „FIFA“ sėkmės nesugebėjo pakartoti. Dabartiniai „Electronic Arts“ nemalonumai gali futbolo fanams išeiti tik į naudą, nes ateityje gali atsirasti ir naujų, mažesnių studijų kurtų, simuliatorių.