Šių metų vasarį kompanijos „Jaguar Land Rover“ pristatyta naujoji strateginė kryptis „ReImagine“ paliks pėdsaką ir Lietuvoje. Gamintojui keičiant charakteringų britiškų markių įvaizdį ir orientuojantis į tvarumą, žiedinę ekonomiką bei šiuolaikinius prabangius automobilius, nuspręsta Baltijos šalių regiono klientams skirti daugiau dėmesio.
Be strategijos, patvirtinta ir nauja regiono struktūra, kuriai priskirtos Baltijos šalys. Iki šiol Lietuvos, Latvijos ir Estijos klientams automobilius tiekė ir paslaugas teikė Suomijos specialistai. Dabar Suomija ir Baltijos šalys – atskiri bei savarankiškai dirbantys regionai, turintys savus darbuotojus.
„Šie pokyčiai glaudžiai susiję su metų pradžioje „Jaguar Land Rover“ paskelbta nauja veiklos strategija „ReImagine“. Abiejų markių gamintojai artimiausiais metais ketina nustatyti naujus aplinkosaugos standartus, sparčiai elektrifikuoti modelius ir pakeisti visuomenės požiūrį į prabangius automobilius.
Kartu su globaliais pokyčiais importuotojams tenka daug svarbių užduočių: įgyvendinti atnaujintų prekių ženklų reikalavimus, plėsti serviso tinklą ir sustyguoti procesus po pardavimo“, – komentuoja naujoji Baltijos šalių regiono „Jaguar Land Rover“ prekių ženklo verslo vadovė Justė Jarušė.
Daugiau dėmesio klientų patirčiai
J. Jarušės teigimu, kartu su „Jaguar Land Rover“ strategine transformacija numatyta ir daugybė struktūrinių importuotojo įmonės procesų organizavimo pokyčių. Pavyzdžiui, svarbiausius darbus iš suomių perims vietinės Baltijos šalių komandos.
„Kartu su gamintojais sutarėme, kad dabar yra tinkamas metas suformuoti lokalias komandas, Jos sutelks dėmesį į prioritetinius darbus ir efektyviai įgyvendins naująją „Jaguar“ bei „Land Rover“ strategiją kiekvienoje šalyje“, – sako regiono vadovė.
Ji pažymi, kad įgyvendinus pokyčius vienas iš svarbiausių strateginių tikslų bus orientacija į klientų patirtį, kurios specifiką kiekviena šalis galės labiau atliepti. Be to, ateityje planuojama serviso tinklo plėtra Baltijos šalyse.
Taip pat jau formuojama Baltijos šalių specialistų komanda, kuri mūsų regione įgyvendins „ReImagine“ strategiją.
Strateginė kryptis – intensyvi prabangaus segmento elektrifikacija
Naujoji „Jaguar Land Rover“ strateginė kryptis numato intensyviai elektrifikuoti abi markes, kartu išsaugant charakteringus bruožus. Nuo 2025 metų „Jaguar“ gamins išskirtinai tik prabangius elektromobilius, kurie bus atpažįstami dėl emocionalaus dizaino ir pažangių technologijų.
Elektromobilių infrastruktūra Lietuvoje artimiausiais metais bus sparčiai plečiama – šiuo metu šalyje yra apie 360 viešųjų įkrovimo vietų, o 2024 m. pabaigoje numatoma, kad jų bus apie 11 kartų daugiau.
O „Land Rover“ padės kompanijai išlaikyti pirmaujančio prabangių visureigių gamintojo poziciją ir per ateinančius penkerius metus pristatys net šešias vien elektra varomų modelių versijas. Planuojama, kad šio dešimtmečio pabaigoje „Jaguar“ pardavinės tik elektrinius automobilius, o „Land Rover“ gamoje ši apimtis sieks šešis iš dešimties klientams pristatomų modelių.
Dar vienas „ReImagine“ strategijos tikslas – iki 2039 metų pasiekti nulinės taršos ciklą, apimantį tiekimo grandinės, gamybos ir operacijų vykdymo emisijas.
Artimiausios naujienos britiškų markių gerbėjus pasieks jau šių metų pabaigoje, o 2022-ieji bus išskirtiniai „Land Rover“, nes rinkoje pasirodys ne viena naujiena, įkūnijanti naująją strateginę kryptį.