Prasidėjus pandemijai mobiliųjų aplikacijų parsisiuntimai buvo gerokai šoktelėję, mat didelė dalis žmonių ieškojo kuo užsiimti sėdint namuose. Įsibėgėjus vakcinacijai ir gyvenimui šiek tiek priartėjus prie ikipandeminio ritmo, atsisiuntimai yra šiek tiek sumažėję tiek „Google Play“, tiek „App Store“, tačiau pelnas nesustoja kilti.
Tarp liepos ir rugsėjo išmaniųjų telefonų savininkai kartu išleido 33,6 mlrd. JAV dolerių aplikacijoms, pirkimams jų viduje bei prenumeratoms. Lyginant su tuo pat periodu praėjusiais metais, bendras šio rinkos segmento pelnas pakilo net 15,1 %. Didžiuotis didesniu uždarbiu vis dar gali „App Store“, esanti atsakinga už $21,5 mlrd. vartotojų išlaidų.
Analizės agentūra „SensorTower“, besispecializuojanti būtent mobiliųjų aplikacijų rinkos tyrimuose, pateikė naujausius duomenis, pagal kuriuos „TikTok“ išlieka daugiausiai uždirbančia programėle pasauliniu mastu. Neseniai ji pasiekė 3 milijardus įdiegimų – tai pirmoji programa, nepriklausanti „Facebook“, kuri sugebėjo peržengti šią ribą. Nors „TikTok“ yra daugiausiai uždirbanti „App Store“ aplikacija, „Google“ fronte duomenys kiek kitokie – čia pirmauja „Google One“– prenumeruojama debesų saugyklos paslauga.
Mobilūs žaidimai taip pat išlieka gana aukštai – vartotojai žaidimams išleido 7,7 % daugiau nei tuo pat metu pernai. Šiame sektoriuje pirmauja „Google Play“, kurios pelnas sudaro $13,1 mlrd. iš bendros $22,4 mlrd. sumos. Populiariausias žaidimas vis dar yra „PUBG Mobile“, antroje vietoje puikuojasi tos pačios kompanijos („Tencent“) kūrinys „Honor of Kings“, o juos abu sparčiai vejasi „Genshin Impact“. Pastarasis pasirodė vos prieš metus, tačiau per šį palyginti trumpą laiką jau sukaupė virš 2mlrd. JAV dolerių vartotojų išlaidų.