Nepaisant to, kad pastaruoju metu Japonijos automobilių pramonė patiria automobilių dalių trūkumą, „Nissan“ žengia į priekį siekdama savo pelno maržos tikslų, kurie buvo nustatyti dar gerokai anksčiau. Tokią informaciją interviu pateikė generalinis kompanijos direktorius Makoto Uchida.
M.Uchida teigimu, „Nissan“ galės pasiekti 2 proc. ar didesnę veiklos pelno maržą per šiuos finansinius metus, pasibaigsiančius 2022 metų kovo mėnesį. Dar savaitės pradžioje, kompanijos būstinėje Jokohamoje, jis teigė, jog bendrovė „įgauna pagreitį“.
Pasiekti praėjusiais metais „Nissan Next“ vidurio laikotarpio plane nustatytą tikslą būtų teigiamas ženklas, įrodantis, jog šis automobilių gamintojas tvirtai laikosi rinkoje, nepaisant automobilių pramonę kamuojančių rūpesčių.
Tuo tarpu kita Japonijos milžinė – „Toyota“, pakoregavo savo rugsėjo ir spalio mėnesio produkcijos planus, kuriuos teko sumažinti, nes koronaviruso plitimas Pietryčių Azijoje sutrikdė jos prieigą prie puslaidininkių ir kitų pagrindinių, automobilių gamybai reikalingų, dalių.
Kompanijos „Honda“ atstovų teigimu, Japonijos gamybos linijos veikia maždaug 40 proc. iki krizės planuoto rugpjūčio – rugsėjo laikotarpio pajėgumo. „Nissan“ liepos mėnesio prognozė, kad pajamos sieks 9,75 trilijono jenų, arba maždaug 75,6 mlrd. eurų, rodo, kad einamųjų finansinių metų veiklos pelno maržos prognozė sieks apie 1,5 proc. Analitikai į situaciją žiūri kiek geriau – vidutiniškai prognozuoja 1,8 proc. pelno maržą. Atsižvelgiant į tai, kad į „Nissan“ vidutinio laikotarpio planą taip pat įtrauktas ir veiklos pelnas iš Kinijos verslo, yra tikimybė, kad jis padidins pelno maržą, kai bus paskelbti išsamūs finansiniai duomenys.
„Nissan“ jau daugiau nei metus siekia įgyvendinti savo inovatyvų planą, kuris apima pastovių išlaidų mažinimą ir keliolikos naujų automobilių, kuriuos gamintojas planuoja pateikti rinkai, pardavimo kokybės gerinimą. Remdamasis dideliais parduodamų automobilių skaičiais, automobilių gamintojas pirmą kartą per trejus metus prognozuoja teigiamą metinio pelno grąžą.
Kompanijos vadovo M.Uchida teigimu, kaip ir kiti automobilių gamintojai, „Nissan“ taip pat yra „labai paveiktas“ automobilių dalių trūkumo, o ateities tiekimo sąlygos lieka neaiškios. Nepaisant to, „Nissan“ kompanijos nuotaikos – teigiamos ir gan pagrįstai – optimistiškos. „Visa tai, ką mes pasiekėme su „Nissan Next“ planu, duoda apčiuopiamų, reguliarių rezultatų“, – teigė M.Uchida.