Singapūre įsikūrusios analitinės įmonės „Canalys“ paskelbti duomenys rodo, kad per 2021 metų antrąjį ketvirtį pasaulinė nešiojamų išmaniųjų priedų rinka paaugo apie 5,6 proc. Šioje ataskaitoje taip pat pranešama, kad Kinijos technologijų milžinė „Xiaomi“ per šių metų antrąjį ketvirtį sugebėjo pasivyti bei aplenkti JAV technologijų milžinę „Apple“.
Toks rezultatas leido Kinijos bendrovei tapti populiariausiu dėvimųjų įrenginių gamintoju pasaulyje. „Xiaomi“ tai sugebėjo padaryti į pagalbą pasitelkus naująją „Mi Smart Band 6“ išmaniąją apyrankę, kurios pardavimai gali nustebinti daugelį, atsižvelgiant į tai, kad jis antrojo ketvirčio metu nebuvo prieinama Indijos rinkoje. Tikėtina, kad dar geresnius rezultatus „Xiaomi“ gali pademonstruoti ir trečiojo ketvirčio metu, kuomet į pardavimų statistiką pateks ir Indija.
Po „Xiaomi“ ir „Apple“, toliau žengia kitas Kinijos technologijų milžinas „Huawei“. Niekam ne paslaptis, jog didžioji dalis šios bendrovės pardavimų įvyko vietinėje rinkoje. Nuo „Huawei“ toliau kiek atsilieka „Fitbit“, o „Samsung“ užima penktąją poziciją.
Šis išties nemažas „Xiaomi“ pasiekimas pasirodė būtent tuo metu, kuomet išmaniųjų apyrankių rinka po truputį mažėja – ši tendencija rinkoje pastebėta dar 2020 metų paskutinį ketvirtį ir tęsėsi iki šių metų pirmo ketvirčio. Kaip pastebi rinkos analitikai, kiek didesni, daugiau funkcijų turintys išmanieji laikrodžiai, gana sparčiai keičia išmaniąsias apyrankes, o „Apple“ šiame segmente stipriai pirmauja.
Pagal naujausią 2021 metų antrojo ketvirčio informaciją, Kalifornijos bendrovė valdo kiek daugiau nei 31,1 proc. rinkos. Tuo tarpu Kinijos „Huawei“ užima antrąją vietą ir sudaro apie 9 proc. rinkos dalies. Laipteliu žemiau rikiuojasi „Garmin“, užimanti 7,6 proc. rinkos bei „Samsung“ su 7 proc. Na, o „Xiaomi“ kalbant apie šiuos produktus, teturi 5,7 proc. rinkos.
„Canalys“ paruoštoje ataskaitoje teigiama, kad šiuo metu išmanieji laikrodžiai sudaro apie 62 proc. pasaulinių nešiojamų išmaniųjų priedų pardavimų. Labai tikėtina, kad ši tendencija išliks, nes technologijų gamintojai vis dažniau kuria modelius, prikimštus daugybės gyvybiškai svarbių funkcijų. Taip pat numanoma, kad JAV gigantė „Apple išlaikys savo lyderio pozicijas per trečiąjį ir ketvirtąjį šių metų ketvirčius, mažindama dabartinių modelių, besiruošiant naujojo „Watch Series 7“ pristatymui, kainas. Na, o naujoji „Watch Series 7“ serija taip pat turėtų itin stipriai paskatinti pardavimus per paskutinį šių metų ketvirtį, kuomet šis įrenginys pateks į rinką.