„StrongPoint“, prekybos technologijų kūrėjas ir tiekėjas, pasirašė partnerystės sutartį su „AutoStore“ ir tampa kompanijos automatizuotų prekių surinkimo sprendimų platintoju Baltijos ir Skandinavijos regione. „AutoStore“ erdviniu principu prekių saugojimą ir surinkimą organizuojantys sprendimai, naudojantys novatoriškas robotikos ir programinės įrangos technologijas, iš naujo apibrėžia sandėlio principus kaip laikyti prekes bei šias surinkti tolimesniam apdorojimui. Kartu tai atveria naujus efektyvumo horizontus prekybos sektoriui.
„Didžiuojamės galėdami pradėti partnerystę su „AutoStore“ ir jų robotizuotų prekių surinkimo sprendimus pasiūlyti dar didesniam prekybininkų ratui. Gilus prekybos sektoriaus išmanymas, pasaulinio lygmens kuriami e. komercijos užsakymų išpildymo sprendimai bei ilgametė draugystė su prekybininkais – priežastys, nulėmusios „StrongPoint“, kaip partnerio, pasirinkimą. Nuo šiol prekybininkams galėsime pasiūlyti pilnai išbaigtą kompleksą sprendimų, skirtų elektroninės prekybos užsakymų išpildymui ir pristatymui. Nuo savo vystomų užsakymo surinkimo ir atsiėmimo technologijų iki naujojo partnerio kuriamų robotizuotų prekių surinkimo specialiuose sandėliuose sistemų“, ¢ džiaugiasi Jacob Tveraabak, „StrongPoint“ grupės vadovas.
„AutoStore“ ypač malonu pradėti partnerystę su „StrongPoint“ – įmone, kuri aiškiai mato automatizuoto prekių rinkimo potencialą. Sujungę jėgas, turėsime puikias pozicijas atnešti dar daugiau pozityvios transformacijos į Baltijos šalių ir Šiaurės Europos rinką“, – dalinosi Karl Johan Lier, „AutoStore“ vadovas.
„AutoStore“ jau gali pasigirti solidžia klientų baze – daugiau nei 600 diegimų ir 20 tūkstančių veikiančių robotų 35 šalyse. Automatizuotos sandėliavimo ir surinkimo sistemos koja kojon veikiančios su „AutoStore“ kuriama programine įranga leidžia klientams pasiekti ypač aukštą pralaidumą bei pagerinti lankstumą. Išpildant šiandieninius augančius tiekimo grandinės poreikius. Inovatyvus daugiaaukštis erdvinis sandėlio dizainas leidžia arba sandėliuoti keturis kartus daugiau prekių tame pačiame plote, arba jau turimą atsargų kiekį laikyti ketvirtadalyje dabar naudojamos erdvės. Tad „AutoStore“ sprendimai perbraižo įprastą sandėlio erdvę.
Maisto e. prekybininkai susiduria su specifiniais pelningumo iššūkiais vykdant e. komercijos užsakymus. Tai lemia užsakymų įvairovė, skirtingumas ir kompleksiškumas, aktyvi darbo aplinka bei besikeičiantys vartotojų poreikiai. Siekiantiems didinti produktyvumą bei plėsti apimtis, kurie pasiekiami rankinio rinkimo metodu, automatizacija reiškia naujas efektyvumo galimybes.
„Nuo šiol „StrongPoint“ prekybininkams gali pasiūlyti pilnai integruojamą ir lankstų e. užsakymų išpildymo sprendimą, kuris atitiks bet kurio prekybininko internetinės prekybos strategiją. Nuo ypač greitai diegiamo sprendimo rankiniam užsakymų rinkimui iki ilgalaikio prekių surinkimo automatizavimo bei įvairių pristatymo ar prekių atsiėmimo sistemų. Sprendimai pritaikomi, kad ir kuriame e. komercijos etape prekybininkas dabar bebūtų“, 0 teigia J. Tveraabak.
„StrongPoint“ el. prekybos užsakymų išpildymo sprendimai apima:
- Sistema rankiniam e. užsakymų surinkimui – parduotuvėje ar specializuotame sandėlyje;
- Prekių pristatymo sprendimai nuo maršrutų planavimo iki specializuotų maistomatų su skirtingomis temperatūrų zonomis;
- Programinė įranga kiekvieno žingsnio kontrolei ir maksimaliam efektyvumui;
- Automatizuotas/robotizuotas AutoStore prekių surinkimas specialiuose. sandėliuose
Partnerystės pradžios sustiprinimui ir įgyvendinimui „StrongPoint“ talkins Marie-Azelle Loustalot-Forest, e. komercijos specialistė, sukaupusi daugiau nei 20 metų patirties sektoriuje, įskaitant ir CCO pareigas „Ocado Solutions“.
Partnerystė su „AutoStore“ yra dar vienas žingsnis įgyvendinat „StrongPoint 2025“ strategiją, kurios vienas iš kertinių fokusų yra e. komercijos logistika. Robotizacija ir automatizacija integruojama į ilgalaikę prekybininkų strategiją, siekiančių efektyvumo ir atsiperkamumo tiek fizinėse parduotuvėse, tiek prekyboje internetu.