Išmaniųjų laikrodžių ir kitų dėvimų įrenginių rinka – auga. Tai puikiai iliustruoja ir vis didėjanti konkurencija tarp didžiųjų kompanijų, o taip pat ir vis daugiau atsirandančių naujų prekės ženklų. Žinoma, dar geriau tai iliustruoja statistika.
Bendra išmaniųjų laikrodžių rinka sparčiai auga, o per šių metų antrąjį ketvirtį pardavimai paaugo dar 27 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, skelbia „Counterpoint Reasearch“. Ypač didelė paklausa atsiranda nešiojamiems įrenginiams, kurių kaina nesiekia 100 eurų. Per 2021 metų antrąjį ketvirtį šio segmento išmaniųjų laikrodžių pardavimai išaugo net 547 proc., lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.
Verta pastebėti, kad Pietų Korėjos gamintoja „Samsung“ šį ketvirtį užėmė trečiąją vietą – bendrovės pardavimai padidėjo maždaug 43 proc., o tai viršijo vidutinį augimo tempą. „Samsung“ sugebėjo pagerinti tiek „Galaxy Watch3“, tiek „Galaxy Watch Active2“ įrenginių pardavimus, vėlgi, lyginant rezultatus su praėjusiais metais. Tuo tarpu „Garmin“ pasiekė dar didesnį augimą – 62 procentais didesnius pardavimus nei pernai. Negana to, gamintojas užfiksavo ir istorinį pasiekimą – sugebėjo parduoti daugiausiai išmaniųjų laikrodžių per vieną ketvirtį. Žinoma, šiuo metu, išmanieji laikrodžiai yra itin populiarūs tarp keliautojų bei lauko fitneso entuziastų dėl savo plačiai panaudojamų GPS funkcijų, todėl toks „Garmin“ pasiekimas neturėtų stebinti.
JAV gamintoja „Apple“ vis dar išlieka pirmose pozicijose turėdama 28 proc. pasaulinės rinkos dalies bei ir toliau demonstruodama stabilų augimą, kurį užfiksuoti padeda „Apple Watch“ naudotojai. Šie parodė išties stulbinamus rezultatus – pirmą kartą išmaniųjų „Apple“ laikrodžių vartotojų skaičius peržengė 100 mln. ribą. „Counterpoint“ vyresnysis analitikas teigia, kad JAV rinka ir toliau yra raktas į „Apple Watch“ pasaulinę sėkmę. Amerikos rinka prisideda prie daugiau nei pusės jos vartotojų bazės, o vartotojų prieraišumo rodiklis yra beveik 30 proc.
Kaip teigiama ataskaitoje, Šiaurės Amerika yra didžiausia išmaniųjų laikrodžių rinka, po jos seka Kinija. Tuo tarpu Indija yra sparčiausiai auganti rinka. Pagrindinė to priežastis – žemiau 100 JAV dolerių nukritusi mažmeninė kaina bei iš brangesnių laikrodžių atkeliaujančios funkcijos, tokios kaip SPO2 ir širdies ritmo stebėjimas. Analitikai pastebi, kad dėl „Xiaomi“, „Realme“, „Oppo“ išmaniųjų laikrodžių populiarumo ir Indijos prekių ženklų „boAt“ ir „Noise“ populiarumo pasaulinė Indijos išmaniųjų laikrodžių rinka nuo 2 proc. išaugo tris kartus, iki 6 proc.
Nors „Huawei“ per antrąjį ketvirtį užėmė antrąją vietą, šis gamintojas vienintelis iš TOP 5 užfiksavo mažėjančių pardavimų rezultatus. „Counterpoint“ specialistai spėja, kad šiems rezultatams turėjo įtakos lygiagrečiai mažėjantys prekės ženklo išmaniųjų telefonų pardavimai.
Augant „Samsung“ išmaniųjų laikrodžių priėmimui vartotojų tarpe, bus išties įdomu pamatyti, ar naujosios „Wear OS“ integracija į „Samsung“ išmaniuosius laikrodžius padės šiems užkurti pirtį „Apple Watch“ įrenginiams.