Norėdamas ryšių su klientais valdymą padaryti veiksmingesnį, geriau atitikti klientų lūkesčius bei užtikrinti jų aptarnavimo kokybę, AB „Lietuvos telekomas“ pertvarko įmonių grupės padalinius, aptarnaujančius verslo ir privačius klientus. Vietoj Pardavimų departamento veiks pertvarkytas Privačių klientų departamentas ir naujai įsteigtas Verslo klientų departamentas.
Verslo klientų departamentas steigiamas UAB „Lietuvos telekomo verslo sprendimai“ pagrindu, sujungiant šią įmonę su Pardavimų departamento padaliniais, aptarnaujančiais mažas ir vidutines įmones.
„Klientų aptarnavimo pokyčių esmė – dar daugiau dėmesio skirti mūsų paslaugų vartotojams. Esame užsibrėžę tapti geriausiu ryšio paslaugų partneriu, o tai galime pasiekti tik užtikrindami aukštą aptarnavimo kokybę. Manau, kad klientų aptarnavimo srities pokyčiai suvienodins dėmesį visiems verslo klientams ir leis abiem pusėms pasiekti dar geresnių rezultatų“, - sako AB „Lietuvos telekomas“ generalinis direktorius Arūnas Šikšta.
Planuojama, kad naujoji departamentų struktūra įsigalios nuo gegužės 1 dienos. Naujai įsteigtame Verslo klientų departamente turėtų dirbti apie 200 žmonių.