„Tesla“ šiuo metu tikrai turi geriausią autopilotą rinkoje. O kas jei jį turėtų visi?
Nedaug kas ginčytųsi su tuo, kad „Full Self-Driving“ (FSD) šiuo metu yra geriausias autopilotas kelyje. Tikėtina, kad ateityje, kai autonominiai automobiliai bus dar geresni ir, svarbiausia, leidžiami, tai būtų stiprus „Tesla“ konkurencinis pranašumas. Bet gal nebus, nes Elonas Muskas mano, kad „Tesla“ galėtų tiekti FSD ir kitiems automobilių gamintojams.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Muskas neseniai paskelbė, kad „Supercharger“ įkrovimo stotelių tinklas nebeilgai bus uždarytas kitų markių elektromobilių vairuotojams. Jau visai greitai juo galės naudotis visi. O dabar „Tesla“ atsisakys ir FSD? Juk tai du iš svarbiausių „Tesla“ privalumų.
Muskas, kaip rašo „Autocar“, kukliai paminėjo, kad būtų smagu, jei kiti gamintojai norėtų pirkti FSD licencijas. „Tesla“ vadovo teigimu, FSD nebuvo kuriama tik „Tesla“ automobiliams. Tai kas vyksta?
„Tesla“ yra labai gerų elektromobilių gamintojas, bet kiek laiko reikės, kad didieji rinkos senbuviai ją pasivytų? Progresas vyksta šuoliais ir vieno tokio šuolio metu „Tesla“ liks už nugaros. Bet „Tesla“ niekur nedings. „Tesla“ gali būti technologijų tiekėja. Geriausi įkrovimo stotelių tinklai, DI sprendimai automobiliams, autonominių automobilių programos - kreipkitės, sakykit, ko reikia. „Tesla“, aišku, tai paverstų ypatingu pajamų šaltiniu. FSD licencija būtų labai brangi - juk FSD beta versiją testuojantys vairuotojai moka po 200 dolerių per mėnesį, tai galite įsivaizduoti, kiek mokėtų gamintojai.
Be to, taip „Tesla“ turėtų galimybę diktuoti madas ir išlaikyti įtaką automobilių pramonėje. Muskas ne kartą minėjo, kad pagrindinis „Tesla“ tikslas - švarus transportas. Todėl jis sveikina kitų gamintojų pastangas kurti elektromobilius.
Daugybė telefonų naudoja „Google Android“, visi automobiliai turi „Bosch“ detalių. Gal visi važinėsime su „Tesla“ programine įranga?