Pasaulinė puslaidininkių problema įgauna vis didesnį pagreitį, o pavojaus varpais vis garsiau skambina ir patys didžiausi. „Volkswagen“ gali tekti dar labiau sumažinti gamybą dėl puslaidininkių tiekimo sutrikimo, tokį komentarą pateikė šios automobilių bendrovės atstovai.
Automobilių pramonė susiduria su naujais sunkumais po to, kai šių metų pradžioje dėl atsigavusios paklausos, įtemptai dirbti ir su ja nebespėti pradėjo tiekimo grandinės, o COVID-19 protrūkiai Azijoje smogė tiek lustų gamybai, tiek operacijoms komerciniuose uostuose.
„Šiuo metu tikimės, kad trečiojo ketvirčio mikroschemų ir lustų pasiūla bus labai nepastovi ir įtempta“, – teigė VW atstovai, atsakydami į ketvirtadienį „Reuters“ pateiktą prašymą pakomentuoti situaciją. „Negalime atmesti to, jog bus ir tolimesnių pokyčių gamyboje“.
VW tikisi, kad iki metų pabaigos situacija pagerės, ir siekia kiek įmanoma kompensuoti gamybos trūkumus antroje metų pusėje. Kompanijos konkurentė „Toyota“ rugsėjį sumažins pasaulinę gamybą 40 procentų, palyginti su ankstesniu planu, pranešė verslo dienraštis „Nikkei“.
Naujausios gamybos bėdos lydi naujienas, kad vokiečių mikroschemų gamintojas „Infineon“ dėl koronaviruso protrūkio buvo priverstas sustabdyti gamybą vienoje iš savo gamyklų Malaizijoje.
„Infineon“ generalinis direktorius Reinhardas Plossas rugpjūčio 3 d. teigė, kad automobilių pramonė susidūrė su „staigiais tiekimo apribojimais visoje vertės grandinėje“ ir užtruks iki 2022 metų, kol pasiūla ir paklausa stabilizuosis, sumažės drastiškų šių rinkos veiksnių svyravimų, lemiančių transporto priemonių kainų augimą arba mažėjimą.