Elektronikos pasaulyje – ne pačios smagiausios nuotaikos. Per pastaruosius metus rinkoje susiformavo puslaidininkių lustų deficitas, kas stabdo daugelį gamintojų – pradedant tais, kurie gamina išmaniuosius telefonus ir baigiant tais, kurie gamina automobilius. Dabartinė situacija, panašu, kad tęsis dar kuris laikas, o apie tai vis dažniau kalba daugelis.
„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas paminėjo du didžiausius pasaulyje automobilių lustų, mikroschemų tiekėjus, kurie, pasak jo, slopina ir stabdo „Tesla“ kompanijos mašinų gamybos procesus.
„Kaip viešai atskleista, mes dirbame laikydamiesi ekstremalių tiekimo grandinės apribojimų, susijusių su tam tikrais „standartiniais automobilių lustais, mikroschemomis, – ketvirtadienį savo „Twitter“ paskyroje rašė E. Muskas, – Daugiausia problemų kelia kompanijos „Renesas“ ir „Bosch“.
Japonijos „Renesas Electronics Corp.“ šių metų pradžioje nukentėjo nuo gamyklos gaisro, dėl kurio automobilių gamintojams buvo sunku gauti kompanijai reikalingų lustų.
Vokiečių ,,Roberto Bosch‘‘ įmonė birželio mėnesį netoli Drezdeno miesto atidarė 1 milijardą eurų kainavusią gamyklą ir pareiškė, kad nuo rugsėjo ji paspartins automobilių dalių gamybą trimis mėnesiais.
„Renesas“ ir „Bosch“ atstovai neatsakė į prašymus plačiau pakomentuoti esamą situaciją.