Kinijos kompanijos „Honor“ populiarumas auga. Kaip tikriausiai žinote, ši įmonė kadaise priklausė „Huawei“, tačiau siekiant išvengti ribojimų ir taip išsaugoti šį prekinį ženklą, ji buvo parduota ir dabar veikia visiškai atskirai nuo buvusios tėvynainės kompanijos. Ir tai leidžia džiaugtis puikiais rezultatais.
Per pastaruosius keletą mėnesių, „Honor“ atstovai pristatė jau ne vieną išmanųjį telefoną, o naujausia „Counterpoint Research“ statistika atskleidžia, kad ir pardavimai pradėjo kilti į viršų. Per pastaruosius du mėnesius bendrovė užfiksavo staigų augimą bei birželio mėnesį jau džiaugėsi 8,4 proc. užimamos Kinijos rinkos.
Žvelgiant į detalesnę statistiką, galima matyti, jog „Honor“ pardavimai vos per keletą savaičių išaugo 36 proc. Tai atskleidžia du pardavimų laikotarpiai – birželio 7 – birželio 20 dienos bei birželio 21 – liepos 4 dienos. Tokiam pardavimų kilimui įtaką turėjo „Honor 50“ serijos pristatymas, mat šių įrenginių prekyba prasidėjo birželio 25 dieną.
Net neabejojama, jog netrukus pasirodanti „Magic 3“ serija dar labiau padidins „Honor“ pardavimus. Kompanijos vadovas George‘as Zhao taip pat atskleidė, jog įmonę neseniai papildė 4000 žmonių, kurie sugrįžo į „Honor“ po atsiskyrimo nuo „Huawei“.
Dar viena priežastis kodėl „Honor“ fiksuoja puikius rezultatus – tai sąsajos su „Digital China“ bendrove, kuriai priklauso didžiausias tiekimo tinklas šalyje. „Honor“ tai suteikia galimybę be didesnių problemų, su kuriomis susiduria daugelis kitų gamintojų visame pasaulyje.