„Counterpoint Technology Market Research“ pateikė antrojo šių metų ketvirčio pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos tyrimo rezultatus. Išmaniųjų telefonų pardavimai padidėjo 19 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Per paskutinius 3 mėnesius pasaulyje buvo parduota kiek daugiau nei 329 mln. vienetų išmaniųjų telefonų. Pasauline lydere vis dar išlieka Pietų Korėjos milžinė „Samsung“, savo sąskaitoje turinti 57,9 mln. vienetų pardavimus (apie 18 procentų visos pasaulinės rinkos). Tuo tarpu praėjusiais metais „Samsung“ pardavimai sudarė kiek daugiau nei 22 procentus rinkos.
Antroje vietoje liko Kinijos gamintoja „Xiaomi“, kurios pardavimai, palyginti su praėjusių metų antruoju ketvirčiu, beveik padvigubėjo (pardavimai padidėjo net 98 procentais). Per tris paskutinius šių metų mėnesius bendrovė pardavė apie 53 milijonus išmaniųjų telefonų.
TOP trejetuką vainikuoja JAV gigantė „Apple“, kurios pardavimai taip pat padidėjo – apie 30 procentų ir šiuo metu siekia apie 48,9 mln. vienetų per ketvirtį. Toliau žengia Kinijos gamintojai „Oppo“ (33,6 mln. parduotų vienetų) bei „Vivo“ (32,5 mln. vienetų)
Žvelgdamas į gamintojų reitingus, „Counterpoint Technology Market Research“ tyrimų vadovas Tarunas Pathakas pastebėjo, kad nors „Samsung“ vis dar išlaikė lyderės poziciją išmaniųjų telefonų rinkoje, tačiau šios įmonės rinkos dalis sumenko net 3 procentiniais punktais bei šiuo metu siekia 18 procentų. Tai galimai nutiko dėl itin silpnos sezoninės paklausos kai kuriuose pagrindiniuose regionuose, tokiuose kaip Indija, Centrinė ir Pietų Amerika ar Pietryčių Azija bei dėl COVID-19 užkrato sutrikosios gamybos Vietmano regione.
Taip pat pastebima, kad „Xiaomi“ pademonstravo išties puikius rezultatus, ši sugebėjo padidinti savo rinkos dalį Kinijoje, Pietryčių Azijoje ir Europoje. Nors „Apple“ nukrito į trečiąją vietą, ji užfiksavo rekordinius antrojo ketvirčio pardavimus dėl išaugusios „iPhone 12“ serijos paklausos. Kinijos gamintojai „Oppo“ ir „Vivo“ išsaugojo savo vietas penketuke, nes „Oppo“ toliau plėtėsi į užsienio rinkas ir „Vivo“ sugebėjo pirmauti Kinijos rinkoje antrą ketvirtį iš eilės.
Tyrimų analitikas Amanas Chaudhary pastebi, kad šiuo metu gamintojai susiduria su tiekimo grandinės sunkumais. Visgi, nepaisant sunkumų, „Apple“ kompanijai pavyko pasiekti rekordinę 41 proc. pajamų dalį, kurią lėmė nuolatinė „iPhone 12“ išmaniųjų įrenginių serijos paklausa. Toliau iš paskos seka „Samsung“, „Oppo“, „Xiaomi“ bei „Vivo“. Verta atkreipti dėmesį į „Xiaomi“, šis gamintojas ne tik didina rinkos dalį, bet ir nuosekliai augina savo pajamingumą, kuris šiuo metu siekia apie 9 procentus. Tam didelę įtaką turėjo „Redmi Note“ bei „Mi 11“ serijos pardavimai.