Pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“ baigė pirmosios Europoje super-mobilios aplikacijos investavimo etapą su 600 mln. eurų, padidindama kompanijos vertę daugiau kaip 4 milijardais eurų. Pranešama, kad „Bolt“ šiuos pinigus skirs naujausios paslaugos „Bolt Market“ plėtrai, įgalinančios vartotojus sulaukti užsakytų maisto produktų vos per 15 minučių. Žinoma, dėmesys bus skiriamas ir esamoms mobilumo paslaugų vartotojo patirties gerinimui.
„Bolt“ archyvo nuotr.
Sulaukė naujų investuotojų dėmesio
Esamų „Bolt“ investuotojų ratą („G Squared“, „D1 Capital“, Naya“) papildė ir nauji rinkos žaidėjai: „Sequoia“, „Tekne“ ir „Ghisallo“. Pasak „Bolt“ įkūrėjo ir generalinio direktoriaus Markuso Viligo, bendrovė ir toliau dirba vardan savo misijos – kurti visiems prieinamas ir tvarias miesto keliones.
„Kuriame ir žvelgiame į tokią ateitį, kurioje visuomenė neprivalo pirkti automobilių, sukeliančių spūstis ir teršiančių aplinką. Priešingai, skatiname naudotis automobiliais pagal poreikį, kai jų iš tiesų reikia. Septynerius metus vykdoma mobilumo ir pristatymo veikla yra geriausia alternatyva bet kokiam įprastinio transporto panaudojimui. Nekantrauju šias paslaugas bei idėjas skleisti mūsų esamiems ir būsimiems klientams Europos ir Afrikos kontinentuose, atitraukdamas juos nuo tradicinių transportavimo būdų ir taip grąžindamas miestus žmonėms“, – mintimis dalijasi M. Viligas.
Susižavėjimą „Bolt“ filosofija išreiškė ir naujieji investuotojai – „Sequoia“, Amerikos rizikos kapitalo įmonė, daugiausiai dirbanti su technologijų sektoriumi.
„Matome, jog „Bolt“ iš tiesų naujai apibrėžia miesto transporto paslaugas daugelyje pasaulio šalių. Įmonės steigėjas Markus yra tiesiog įkvepiantis kūrėjas – jo verslas turi labai orientuotą misiją bei kultūrą. „Bolt“ padeda ne tik vartotojams, bet ir miestams, ir visai aplinkai. Džiaugiamės, galėdami būti naujaisiais jų partneriais“, – teigė „Sequoia“ atstovas Andrew Reedas.
Tęsia plėtros darbus
Per paskutinius metus „Bolt“ išgyveno stiprų augimą ir pasiekė 75 mln. vartotojų skaičių visame pasaulyje. Be pagrindinės pavėžėjimo paslaugos, „Bolt“ siūlo automobilių dalijimosi galimybę „Bolt Drive“, elektrinius paspirtukus ir dviračius. Bendrovė taip pat teikia maisto į namus iš įvairių restoranų pristatymo paslaugą bei, kaip minėta anksčiau, „Bolt Market“ paslaugą, skirtą maisto pristatymui iš parduotuvių per itin trumpą laiką.
Pastarąją paslaugą „Bolt“ jau per artimiausius mėnesius tikisi išplėsti 10 Europos šalių, įskaitant Lietuvą ir kitas Baltijos regiono šalis, Centrinę Europą, taip pat Švediją, Portugaliją, Kroatiją ir Rumuniją. Teigiama, kad „Bolt Market“ paslaugų plėtrai „Bolt“ naudos „Bolt Food“ kurjerių tinklą ir šioje srityje sukauptą patirtį.