Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ karantino laikotarpiu pasiūlytos aktualios paslaugos nuosekliai augino klientų skaičių, duomenų suvartojimą ir lėmė pajamų augimą.
„Pirmojo pusmečio rezultatams įtakos turėjo laiku priimti verslo sprendimai ir karantino laikotarpiu pasiūlytos klientams aktualios paslaugos. Itin svarbu suprasti bei reaguoti į tai, ko keičiantis situacijai šalyje reikia žmonėms“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Bendrovės pajamos pirmąjį 2021-ųjų pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, didėjo 14,9 proc. ir siekė 142,12 mln. eurų.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir pritaikius IFRS 16 efektą) pastarąjį pusmetį siekė 54,3 mln. Eur. Tai yra 13,1 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.
Antrojo metų ketvirčio duomenimis, „Tele2“ paslaugomis naudojasi kiek daugiau nei 1,9 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2020-aisiais, bendras klientų skaičius padidėjo 2,6 proc., o verslo klientų skaičius siekia 257,6 tūkst. ir yra 20,2 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Klientų skaičiaus augimui daugiausiai įtakos turėjo komandinis darbas karantino metu ir verslo atsigavimui skatinti skirtos operatoriaus paslaugos.
Birželį prasidėję karantino atlaisvinimai ir įsibėgėjantis atostogų sezonas atsispindi klientų išnaršytų duomenų statistikoje. Antrąjį šių metų ketvirtį „Tele2“ klientai persiuntė 77,2 tūkst. TB duomenų – 37,4 proc. daugiau nei tuo pačiu metu 2020-aisias.
Duomenys atskleidė, klientų interneto vartojimo įpročius. Atlaisvinus karantino ribojimus žmonės grįžo į biurus ir internetu namams naudojosi mažiau. Tuo tarpu prasidėjęs atostogų metas augino mobiliųjų duomenų išmaniuosiuose įrenginiuose vartojimą.
2021 m. antrąjį ketvirtį operatoriaus tinkle klientai prakalbėjo 1,24 mlrd. minučių arba 8 proc. mažiau nei analogišką ketvirtį pernai. Tai atspindi prasidėjusį atostogų sezoną ir tai, kad žmonės vis dažniau renkasi su artimaisiais ryšį palaikyti internetu – naudodami pokalbių programėles.
Namų interneto vartotojų skaičius išaugo iki 205 tūkst., o tai yra 10,8 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2020 metais. Operatoriaus siūlomos televizijos paslaugos klientų skaičius antrąjį metų ketvirtį augo beveik 2,5 karto, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
„Tele2“ pirmąjį 2021 m. pusmetį į ryšio kokybės gerinimą investavo 5,72 mln. eurų.
Ypač daug dėmesio skiriama 4G+++ tinklo vystymui, kuris „Tele2“ tinkle jau siekia 54,7 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos. Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, operatoriaus 4G ryšys dengia 99 proc. Lietuvos teritorijos.
Šiais metais operatorius įrengė 15 naujų 4G, 4G+ ir 4G++ bazinių stočių. Iš viso šiuo metu veikia 1402 „Tele2“ LTE stotys.