Viena CRM sprendimų pradininkių Lietuvoje, įmonė UAB „Informacijos alėja“, šių metų gegužės mėnesį pasirašė CRM sprendimų verslo pardavimo sutartį su UAB „Kompera“. UAB „Informacijos alėja“ CRM sprendimus (OpenCRM produktą (www.opencrm.lt) diegė ketverius metus.
„Informacijos alėja“ CRM sprendimus pradėjo naudoti jau prieš penkerius metus, tiek laiko veikia įmonės vidinė CRM sistema. Pamačiusi šių sprendimų praktinę naudą ir poreikį CRM sprendimams Lietuvos rinkoje, įmonė sukūrė produktą OpenCRM. Šiuo metu OpenCRM naudojasi virš 30 įmonių ir organizacijų visoje Lietuvoje.
Siekdama kuo geriau patenkinti klientų lūkesčius ypač dinamiškai augančių strateginių UAB „Informacijos alėja“ teikiamų produktų ir paslaugų srityse, įmonė gilina savo specializaciją žiniasklaidos redakcijų automatizavimo sistemų kūrime bei interneto sprendimuose. Direktoriaus dr. Remigijaus Lauručio teigimu įmonė bene vienintelė pabaltijo šalyse kuria ir diegia žiniasklaidos redakcijų sistemas bei sparčiai plečia interneto projektų veiklą. UAB „Informacijos alėja“ šiuo metu yra penkių didžiausių interneto projektų (svetainių ir portalų kūrimo, serverių nuomos) įmonių sąraše Lietuvoje. Visa tai nulėmė, R. Lauručio žodžiais, „sprendimus ką daryti su kitais įmonės vystomais projektais, tame tarpe ir su OpenCRM“.
CRM verslą įsigijusi UAB „Kompera“ – viena didžiausių IT kompanijų Šiaulių apskrityje, prekiaujanti kompiuterine, biuro ir programine įranga, teikianti šios įrangos priežiūros paslaugas, bei diegianti ir aptarnaujanti verslo apskaitos ir valdymo sistemas. Pasak UAB “Kompera“ direktorius Vaidoto Adomavičiaus,- Įsigydama CRM sprendimą mūsų įmonė naudingai papildys klientams teikiamų programinių sprendimų „krepšelį“. V. Adomavičius žada, kad greitu laiku Open CRM bus integruotas su įmonės platinama verslo apskaitos ir valdymo sistema „BC Apskaita +“. Taip pat bus plėtojami, vystomi ir kiti OpenCRM pagrindu sukurti specializuoti programiniai produktai. Tai užtikrins didesnės pridėtinės vertės, funkcionalesnius, sprendimus UAB „Kompera“ klientams.
Abiejų įmonių vadovai sutinka, kad gilesnė koncentracija į pasirinktas sritis didins darbuotojų kompetenciją, įmonės galės teikti kokybiškesnes ir naudingesnes paslaugas savo klientams.