Technologijų ir elektronikos rinkoje – sudėtingas laikotarpis. Įvairiose rinkose yra susiduriama su reikiamų komponentų trūkumu, o tai daro didžiulę įtaką ne tik naujų produktų pristatymams, bet ir jų pardavimams. Su tokiomis problemomis susiduria telefonų, kompiuterių, o taip pat ir automobilių gamintojai, kurie jau pradeda skambinti pavojaus varpais.
Vokietijos automobilių gamintojas BMW prakalbo apie automobilių rinkos problemas ir tai, jog jos gali tęstis ir toliau. Penktadienį, kalbėdami su žiniasklaida, kompanijos atstovai perspėjo, jog transporto priemonių pramonę kamuojantis mikroschemų trūkumas gali tęstis ir toliau. BMW atstovų teigimu, kol kas nėra jokių ženklų, kad situacija gali pasikeisti, o tai reiškia, jog antroje metų pusėje situacija gali išlikti panaši.
BMW gamybos vadovo Milano Nedeljkovičiaus teigimu, dėl įvairiausių gamybos linijos sutrikimų, Vokietijos koncernas vien šiemet pagamino maždaug 30 tūkst. mažiau automobilių nei buvo planuota. Pažymima, kad skaičiai ir toliau gali augti, o labiausiai atkreipiama dėmesį į puslaidininkių tiekimo problemas.
„Antrosios metų pusės perspektyvos taip pat išlieka itin kritiškos. Iš pradžių buvo manoma, kad situacija bus sukontroliuota dar pirmojo pusmečio metu, tačiau situacija yra pernelyg sudėtinga“, – teigė M.Nedeljkovičius.
BMW atstovas patvirtino ir tai, jog kompanija ketina didinti gamybos apimtis „Dingolfing“ gamykloje, kurioje pernai buvo pagaminta maždaug dešimtadalis visos BMW produkcijos, įskaitant ir elektrinį „BMW iX“. Teigiama, kad šioje gamykloje pernai buvo pagaminta daugiau nei 18 tūkst. elektromobilių, kas sudarė 8 proc. visos produkcijos, o šiemet šį skaičių tikimasi padvigubinti.