JAV korporacija „Facebook“ nuolat tobulina valdomas platformas, tarp kurių patenka ne tik to paties pavadinimo socialinis tinklas „Facebook“, bet ir daugybė kitų – pradedant „Instagram“ ir baigiant „WhatsApp“. Kompanijos atstovai paskelbė apie pokyčius, kurie turėtų pradžiuginti turinio kūrėjus bei influencerius.
Socialinių tinklų milžinė paskelbė apie naujus įrankius, kurie padės uždirbti pinigus, o tarp naujienų rasime ir tokias galimybes kaip partnerysčių programų įrankis, lengvesnė galimybė parduoti įvairius produktus tiesiogiai sekėjams. Pokyčiai palies ir tuos, kurie užsiima tiesioginėmis transliacijomis.
Daugelis pasikeitimų yra skirta socialiniam tinklui „Instagram“, o tai nesunku pastebėti ir „Facebook“ pateiktose iliustracijose. Kalbant apie partnerysčių programų įrankį, tai pastarasis suteiks galimybę kūrėjams parduoti įvairius produktus pasitelkiant „Instagram“, o toks turinys iškart bus pažymėtas specialia žyma, kuri informuos, jog nuomonės formuotojas už pardavimus gaus komisinius.
Pranešama, kad kūrėjai dabar galės susisieti savo verslo ar asmeninius puslapius ir tiesiogiai per juos atlikti pardavimus. „Facebook“ taip pat pasiūlys tiesioginę integraciją su „Bravado/UMG“, „Fanjoy“, „Represent“, „Sprint“. Tiesa, šie pokyčiai, bent jau kol kas, aktualūs JAV rinkoje esantiesm turinio kūrėjams ar influenceriams. Tačiau tai tikrai ne vieninteliai pasikeitimai.
Kaip jau minėjome, pokyčių sulauks ir tiesioginių vaizdo transliacijų kūrėjai, o pasikeitimai bus pasiekiami „Facebook“ ir „Instagram“ platformose. Pastaroji tiesioginių transliacijų metų leis įsigyti specialius ženklelius, o „Facebook“ tinkle gerbėjai galės tam tikrus vaizdo įrašus įvertinti žvaigždutėmis. Pranešama, kad kūrėjai gaus papildomas išmokas, atsižvelgiant į jų vaizdo įrašų pasiektus rezultatus.
Nors ne visi pokyčiai pasieks Lietuvos rinka, tačiau šie pakeitimai leis turinio kūrėjams paprasčiau ir efektyviau monetizuoti savo kuriamą turinį ar reklamuojamus produktus.