Šalyje populiarėjantis mobilusis internetas tampa patogiu rinkodaros įrankiu. Mobiliojo interneto portale „Bitė plius“ startavusi viena iš pirmųjų mobiliojo interneto reklamos kampanijų išsiskiria mastu, integruotumu bei animuotais grafiniais sprendimais. Iki šiol mobiliojoje erdvėje daugiausia talpintos tekstų nuorodos į kitus mobiliojo interneto puslapius.
„Sparčiai populiarėjantis mobilusis internetas tampa ir vis svarbesniu reklamos kanalu, atveriančiu galimybę efektyviai pristatyti informaciją potencialiems klientams“, – sakė „Bitės“ mobiliojo interneto vadovas Šarūnas Chomentauskas. Jo teigimu, dar vienas mobiliosios reklamos, kaip rinkodaros kanalo, išskirtinumas yra tas, kad ji gali pasiekti vartotojus nepriklausomai nuo jų buvimo vietos ar laiko.
Iki birželio 24 dienos vyksiančią mobiliąją reklamos kampaniją, kurios metu įsigijusiems „Sony Ericsson“ „Walkman" mobilųjį telefoną siūloma gauti net 50 nemokamų dainų „Bitėje plius“, rengia telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ kartu su mobiliųjų telefonų gamintoja „Sony Ericsson“ ir pirmuoju mobiliosios reklamos tinklu Lietuvoje Admobi.lt. Pasinaudojusieji pasiūlymu galės rinktis net iš 1 milijono pilnos trukmės dainų ir melodijų.
„Rengiant reklamos kampaniją, svarbu ne tik aiškiai numatyti klientus, kuriems kampanijos žinia bus aktualiausia, bet ir juos efektyviai pasiekti. Būtent dėl pastarosios priežasties šiai akcijai pristatyti pasirinkome mobilųjį internetą“, – sako „Sony Ericsson“ atstovas Lietuvoje Audrys Leimontas.
Pirmosios, keletą tinklalapių apimančios didesnės reklamos kampanijos mobiliojo interneto erdvėje Lietuvoje prasidėjo šių metų vasarį, pasaulyje – beveik prieš metus. Bene daugiausia galimybių mobiliojo interneto reklamai šiuo metu suteikia mobiliosios reklamos tinklas Admobi.lt, sutelkęs jau apie 20 mobiliojo interneto tinklalapių ir teikiantis segmentuotos reklamos paslaugas.
Bendrovės duomenimis, 2006 metų pabaigoje mobiliojo interneto portale „Bitės plius“ aktyviausi buvo 20 – 29 metų gyventojai, pagal miestus aktyviausiai šiuo kanalu naudojosi didžiųjų Lietuvos miestų gyventojai, 57 proc. portalo lankytojų sudarė moterys. Per mėnesį „Bitėje plius“ vidutiniškai apsilanko 180 tūkst. vartotojų.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, 2006 metų paskutinį ketvirtį net 97 proc. abonentų, besinaudojusių paketinio duomenų perdavimo paslaugomis (GPRS, EDGE, UMTS), naudojosi juo wap mobiliuoju internetu.