„Canon Europe“, pasaulinė vaizdavimo sprendimų lyderė, švenčia savo 50-metį surengdama stulbinančią savo biuro ir namų technologijų parodą Monake gegužės 6–7 dienomis. Penkiasdešimtmečio jubiliejus bus vainikuotas pagrindinėmis „Canon Europe“ prezidento ir vykdančiojo vadovo pono Hadžimė Curuoka (Hajime Tsuruoka), bei „Canon Inc.“ Prezidento, ir vykdančiojo vadovo Cunedži Učida (Tsuneji Uchida) oficialiomis kalbomis. Tai bus pono Učidos (Uchida) prisistatymo Europos auditorijai kalba, nes jis į šias pareigas buvo skirtas tik 2006 metais.
Įvykis bus naujojo aplinkosaugos projekto įgyvendinimo „Canon“ oficialiai bendradarbiaujant su Pasaulio laukinės gamtos fondu (WWF) pagrindas. Kaip „Canon“ vykdomos socialinių įsipareigojimų programos dalis visas įvykis bus „Climate Neutral Group“ sertifikuotas kaip „be anglies junginių“.
Penkiasdešimtmečio paroda, kuri bus surengta Monako rūmuose „Grimaldi Forum“ perteiks visus „Canon“ penkiasdešimties metų istorijos Europoje akcentus ir pristatys kelias pažangiausias technologijas, turėsiančias įtakos ateities vartotojų, verslo, transliavimo ir medicinos sektorių rinkoms.
„Canon“ vartotojų ir verslo srityje parodos metu ketina išleisti naujų produktų, nes parodą planuojama, kad aplankys apie 6000 lankytojų, įskaitant „Canon“ platintojus, tarpininkus, analitikus, spaudos atstovus ir pačius „Canon“ darbuotojus.
50-mečio šventę taip pat apims naujo pan Europos ženklo „We Speak Image“ kampanijos pristatymas, kurią sudarys įvairios iškabos, spausdintinė reklama ir reklama per TV daugelyje Europos valstybių. Kampanija „We Speak Image“ siekiama iš naujo įvertinti „Canon“ ženklą kaip natūralų vartotojų ir verslo, siekiančio išnaudoti vaizdų galią, pasirinkimą. Šią kampaniją „We Speak Image“ pagrįs gerai žinomas futurologas Džeimsas Belinis (James Bellini) pristatydamas savo tyrimą apie vaizdų kaip globalaus komunikavimo internetu priemonę. „We Speak Image“ atspindi vartotojų ir verslo aplinkos pokyčius, bei „Canon“ rinkoje iškelia kaip vaizdavimo technologijų ir sprendimų lyderę.
„Canon Europe“ prezidentas ir vykdantysis vadovas ponas Hadžimė Curuoka (Hajime Tsuruoka) sakė: Šis įvykis pažymės „Canon“ penkiasdešimtmečio Europoje šventę ne tik kaip mūsų pasiekimus, bet pristatys mūsų veiklos strategiją ateinantį penkiasdešimtmetį ir dar toliau.
Šis istorinis įvykis suteikia stiprų pagrindą toliau vadovautis „Canon“ bendrąja Kyosei „gyvenimo ir darbo kartu bendram labui“ filosofija. „Canon“ pademonstruos savo Kyosei filosofiją šią šventę pažymėdama kaip „be anglies junginių“ ir paskelbdama naują bendrą projektą su Pasaulio laukinės gamtos fondu – šis bendradarbiavimas „Canon“ pastūmėja bendrovę į priekį tarp pasaulinės klasės bendrovių, dirbant atsižvelgiančių į aplinkos apsaugą.“
„Canon Europe“ Bendrųjų santykių ir komunikavimo skyriaus vadovas Džeimsas Leipnikas (James Leipnik) pridūrė: „We Speak Image“ kiekvieną „Canon“ veiklą nukreipia tik sustiprinti „Canon“ kaip pasaulinės vaizdavimo technologijų lyderės poziciją visuomenėje, kuri vis didesniu mastu naudoja skaitmeninius vaizdus kaip globalaus komunikavimo terpę. Savo geriausiomis vaizdavimo technologijomis „Canon“ puikiai padeda žmonėms išnaudoti vaizdų galią, suteikdama jiems tinkamus įrankius įgyvendinti jų kūrybiškas vizijas.“