Prieš mėnesį rašėme apie „Xiaomi“ ir „Huawei“ planus dalyvauti automobilizmo srityje, kuriant naujos kartos elektromobilius. Panašu, kad Kinijos technologijų gigantai bando įsitvirtinti dar vienoje svarbioje sferoje – transporte. Prie „Xiaomi“ ir „Huawei“ nusprendė prisijungti dar viena Kinijos technologijų milžinė „Oppo“.
Remiantis naujausia informacija „Oppo“ taip pat planuoja kurti savo elektromobilį. Generalinis „Oppo“ direktorius Chen Mingyoung labai aktyviai domisi elektromobilių rinka bei yra investavęs šioje sferoje nemažai pinigų. Artimi Chen aplinkos žmonės patvirtina „Oppo“ susidomėjimą elektromobilių sektoriumi, tačiau kompanija dar nėra pasiryžusi uždegti žalios šviesos šiam rizikingam projektui.
Remiantis naujausiomis žiniomis, „Oppo“ generalinis direktorius Chen Mingyoung kelis kartus susitiko su Kinijos lengvųjų automobilių bei Kinijos automobilių tyrimų instituto aukščiausiąja grietinėle, t. y. valdyba, šiame susitikime taip pat dalyvavo ir „Oppo“ programinės įrangos skyriaus vice prezidentas Wu Henggang. „Oppo“ greičiausiai patys nekurs savo elektromobilio, o tik dalyvaus kuriant autonominio vairavimo sistemą ir algoritmus, panašiai kaip ir „Huawei“. Šiuos gandus patvirtina ir tai, kad praeitais metais prie „Oppo“ prisijungė mokslininkas Guo Yandong iš „Xiaopeng Motors“ kompanijos, kuris dirba su autonominio vairavimo sistemomis.
Jei ši informaciją pasitvirtins automobilių industrija gali kardinaliai pasikeisti. Kinijos technologijų gigantų ir automobilizmo šulų bendradarbiavimas, gali privesti prie autonomijų automobilių perversmo. Ateityje galime turėti, panašių automobilių į „Tesla“. Reikia nepamiršti, kad Kinijoje yra išplėtotas 5G tinklas ir ši šalis gali tapti pirmoji pasaulyje šalis, kurioje masiškai bus naudojami savavaldžiai automobiliai.