Kinų gamintoja „Xiaomi“ demonstruoja neįtikėtiną išmaniųjų telefonų rinkos augimą – kompanijos populiarumas kyla ir tai atsispindi kiekvieną ketvirtį vis gerėjančiuose pardavimų rezultatuose. Nustebti nereikėtų – smarkiai kritus konkurentės „Huawei“ populiarumui, rinkoje atsirado plati niša, kurią „Xiaomi“ sparčiai užpildo. „Canalys“ analitikai susumavo pirmojo šių metų ketvirčio rezultatus ir pastebėjo, kad pastarųjų keleto mėnesių rezultatai šiai gamintojai buvo sėkmingiausi per visą jos istoriją, kalbant apie išmaniųjų telefonų pardavimus.
Per pirmus tris 2021-ųjų mėnesius Kinų milžinė išsiuntė net 49mln. telefonų, taip užimdama 1 % rinkos. Lyginant su praėjusių metų to paties ketvirčio rezultatais, pardavimai išaugo net 62%, o įdomiausia yra tai, kad „Xiaomi“ dabar vos vienu procentu atsilieka nuo buvusios išmaniųjų telefonų rinkos lyderės „Apple“. Silicio Slėnio legenda pirmojo ketvirčio metu pardavė 52,4 mln. telefonų.
Nors praėjusių metų paskutiniame ketvirtyje „Apple“ lyderiavo užimdama 23,4 % rinkos, dabar šią poziciją vėl perėmė „Samsung“ – ji per pirmąją šių metų dalį sugebėjo parduoti net 76,5 mln. išmaniųjų telefonų. Nepaisant pardavimų smukimo praėjusių metų pabaigoje, Korėjos technologijų milžinė išlaiko gana stabilius pardavimus – lygiai prieš metus jos marketingo rezultatai buvo beveik identiški.
Taip pat auga ir kiti Kinijos vardai – „Oppo“ ir „Vivo“ atitinkamai užima 11 % ir 10 % dydžio rinkos dalis. Iš viso per šiuos metus jau buvo parduota per 347,4 mln. išmaniųjų – 27 % daugiau nei pernai, tad akivaizdu, kad kompanijos atsigauna iš pandemijos sukelto nuosmukio.
Pirmadienį „Xiaomi“ direktorius Lei Jun taip pat pasidalino pirmaja „Xiaomi Mi Band 6“ sporto apyrankės pardavimų statistika – per mažiau nei mėnesį kompanija sugebėjo parduoti daugiau, nei milijoną šių įrenginių. „Mi Band 6“ prekybą pasiekė balandžio 2-ąją, prieš kiek daugiau nei tris savaites.
Sporto apyrankė buvo pristatyta dar kovą, o nuo praeitos kartos modelio skiriasi didesniu (1,56 colio) „AMOLED“ ekranu užapvalintais kampais ir ploniausiu įmanomu ekrano rėmeliu. Funkcijų prasme buvo integruota deguonies lygio matavimo sistema ir galimybė automatiškai aktyvuoti sporto veiklos sekimą.
Įprasta šios apyrankės versija kainuoja $35, o „NFC“ palaikantis modelis $43 – aukšti pardavimai signalizuoja rinkos poreikį tokiam žemos kainos, tačiau aukšto funkcionalumo įrenginiui. Verta paminėti, kad būtent dėl šių savybių visos „Mi Band“ apyrankės kartos buvo bestseleriais.