Socialinio tinklo „Instagram“ turinio autoriai gali tikėtis pajamų augimo šioje platformoje. Apie tai paskelbė „Facebook“ bendrovės, kuriai priklauso minėtas socialinis tinklas, vadovas Markas Zuckerbergas, praneša CNBC.
Tam planuojama į „Instagram“ įvesti naujas turinio pajamų gavimo funkcijas. Bendrovė kuria savo taisyklių rinką, kuri padės reklamos užsakovams rasti nuomonės formuotoją, galintį pasiekti iškeltus verslo tikslus.
„Pardavimai internetu per pastaruosius metus mums tapo ypač svarbūs. Daugelis parduotuvių buvo uždarytos dėl koronaviruso, o internetinės parduotuvės visada veikia. Tai gali būti asmeniškai pritaikyta ir patogi patirtis“, – tiesioginėje „Instagram“ transliacijoje pabrėžė Zuckerbergas.
Socialinio tinklo vadovas Adamas Mosseri, taip pat dalyvavęs transliacijoje, teigė, kad įmonės dabar su nuomonės formuotojais susisiekia elektroniniu paštu arba telefonu. Po naujos sistemos atsiradimo socialinis tinklas „Instagram“ taps pagrindine kontaktų platforma.
Zuckerbergas taip pat kalbėjo apie neišvengiamą filialų prekybos platformos įvedimą, kuris leis socialinio tinklo žvaigždėms gauti dalį pajamų iš jų reklamuojamų produktų pardavimo. Kada naujos funkcijos bus pristatytos socialiniame tinkle, kol kas nežinoma.
„Facebook“ turėjo pakeisti duomenų rinkimo technologiją, kad nukreiptų internetinius skelbimus dėl naujos „Apple“ privatumo politikos, kuri buvo įvesta „iOS 14.5“. Socialinis tinklas apribojo tikslinės auditorijos pasirinkimo ir kampanijų sėkmės vertinimo būdus, taip pat patobulino reklamos įrankius.
Bendrovė taip pat planuoja investuoti į technologijas, kurios padidins vartotojų privatumą renkant jų duomenis reklamos tikslais.