„Peugeot“ jau turi paruošusi pamainą dabar gaminamam 308. Jo gamyba prasidės dar šiemet. Senąjį dar galima įsigyti, bet jis ką tik neteko skaitmeninės prietaisų panelės. Kodėl?
Gamintojo nuotrauka
Viskas labai paprasta. Kadangi „Peugeot“ jau pristatė naują 308, senojo modelio pardavimai nėra labai dideli. Jie ir taip buvo mažesni už krosoverio 3008, bet dabar jie yra visai žemi. Tai reiškia, kad „Peugeot“ turi susikoncentruoti į pelningesnius modelius.
Senamadiški rodykliniai instrumentai į „Peugeot 308“ nebūtų sugrįžę jei ne puslaidininkių krizė. Ekrano sistemai „i-Cockpit“ reikia procesoriaus, nes tai – kompiuteris. Šiame ekrane ne tik rodomas greitis bei variklio sūkiai. Čia taip pat gali būti atvaizduoti žemėlapiai, multimedijos parinktys ir daug kitos informacijos. Analoginė prietaisų panelei galingi procesoriai nėra reikalingi.
„Peugeot“ net negali užtikrintai pasakyti, kad pirmieji naujos kartos 308 turės visas prižadėtas galimybės. Puslaidininkių krizė yra labai rimta ir procesorių gamintojų prioritetų sąrašuose automobilių pramonė nėra labai aukštai. Ji veikia visus gamintojus.
„Volkswagen“ mano, kad krizė gilėja ir antrojo šių metų ketvirčio pardavimai nuo jos nukentės dar labiau.
„Jaguar Land Rover“ trumpam stabdo dviejų didžiausių savo gamyklų darbą.
„Ford“ gamykla, Europos rinkai gamintanti „Transit“ furgonus, neveiks nuo balandžio 19 iki birželio 13 dienos. Laikinai stabdomos ir kai kurios kitos „Ford“ gamyklos.
Puslaidininkių krizės poveikį jaučia ir kiti gamintojai. Kai kurie silpniau, kai kurie stipriau. Nuo to kenčia ir mokslo institucijos, duomenų centrai, elektronikos gamintojai. Automobilių gamintojai nesudaro žymios puslaidininkių pramonės klientų dalies, todėl jie gerų žinių greitai nesulauks. Be to, reikia ilgalaikių sprendimų, nes šiuolaikiniai elektromobiliai puslaidininkiais remiasi vis labiau.