Mokėjimo kortelių organizacija „Visa Europe“ įsigijo salą virtualiame pasaulyje „Second Life“. Šią salą virtualaus pasaulio gyventojai galės pasiekti naudodamiesi teleportu. „Visa Europe“ kviečia visus išsakyti savo nuomonę, kaip turi atrodyti organizacijos pastatas ir ką jie norėtų patirti „Visa Europe“ saloje.
„Second Life“ – tai virtualus pasaulis internete (www.secondlife.com), kuris ypač išpopuliarėjo 2006 pabaigoje – 2007 pradžioje. Parsisiunčiama programa suteikia galimybę jos vartotojui, vadinamam gyventoju, bendrauti su kitais vartotojais, dalyvauti gyventojų grupių veikloje, kurti ir prekiauti prekėmis bei paslaugomis. Šiuo metu „Second Life“ turi beveik 6 mln. gyventojų.
Kol kuriama „Visa Europe“ virtuali sala, „Second Life“ gyventojai raginami teikti savo pageidavimus, kokią salą jie norėtų matyti. Galbūt jie pageidaus, kad saloje būtų galima susipažinti su įvairiais inovatyviais produktais? O gal išbandyti „Visa Europe“ paslaugas? Ar gal tai turėtų būti tiesiog vieta pramogoms, kur žmonės galėtų patirti virtualaus pasaulio ypatumus?
„Visa“ vertina „Second Life“ kaip realaus pasaulio interaktyvų atspindį. Tai, ką mes iki šiol jame sukūrėme, nėra galutinis variantas, tad tikimės plėtoti „Visa Europe“ virtualųjį pasaulį kartu su vartotojais. Norime, kad mūsų salos lankytojai bei bankai, „Visa“ sistemos nariai, išsakytų savo nuomonę ir taip prisidėtų prie „Visa“ salos plėtros“, - sakė „Visa Europe“ Vartotojų rinkos plėtros padalinio vyresnioji viceprezidentė Sandra Alzetta.
Pasak jos, įsigyti būtent šią salą buvo nuspręsta dėl jos padėties. „Sala yra arti virtualaus žemyno, todėl ateityje turėsime galimybę plėstis. „Second Life“ yra viena pažangiausių technologijų. Ji papildo „Visa“ technologinių tyrimų ir vystymo sritį“, - sakė Sandra Alzetta.