Tinkle pasirodė įdomi infografika, rodanti didžiausių IT gigantų apetitą. Galima lengvai pastebėti, kad „Microsoft“ išleido daugiau pinigų naujų įmonių pirkimui nei „Facebook“ ir „Google“.
Jei „WhatsApp“ su „Instagram“ pagrindiniam planetos socialiniam tinklui „Facebook“ kainavo 23 mlrd. JAV dolerių, tai „Microsoft“ už „LinkedIn“ ir „Skype“ sumokėjo šiek tiek daugiau nei 34 mlrd. JAV dolerių, rašo „Axious“.
Palyginimui, „Google“ įsigijo „YouTube“ tik už 1,7 mlrd. JAV dolerių. Tiesa, tai įvyko maždaug prieš 15 metų.
Priminsime, kad kompanija „Microsoft“ paskelbė apie „Nuance“ pirkimą už 19,7 mlrd. JAV dolerių. Būtent ji yra atsakinga už kalbos atpažinimo algoritmus, įterptus į „Apple Siri“ balso padėjėją.
Internete sklando gandai, jog „Microsoft“ taip pat yra išreiškusi norą įsigyti komunikacijos programą „Discord“.