Automobilių gamintojai dabar yra pakankamai sudėtingoje situacijoje. Stringanti gamyba kuria didelius nuostolius ir gali būti, kad šiemet padėtis taip ir nepasitaisys. Bet vilties yra – „Intel“ svarsto padėti automobilių gamintojams.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Aišku, kalbame apie pasaulinę puslaidininkių krizę. Pandemija apsunkino gamybą ir stipriai išaugino paklausą. Lustų buvo pagaminama mažiau, o nuperkama daugiau. Nepadeda ir tarptautinė politinė situacija. O dabar Taivanas, vienas iš pagrindinių procesorių gamintojų, susiduria ir didžiausia sausra per pusę amžiaus. Jau kalbama, kad lustų gamintojai dėl vandens konkuruoja su ūkininkais. Maistas yra svarbiau už jūsų žaidimų kompiuterį, todėl pralaimi TSMC.
TSMC, žinoma, yra vienas iš pagrindinių puslaidininkių produktų gamintojų, „Qualcomm“, „Apple“, „Nvidia“ ir daugybės kitų kompanijų rangovas. Daug TSMC lustų iškeliauja ir automobilių gamintojams. Tačiau dabar jų trūksta visiems.
Metų pradžioje „Intel“ pasamdė naują vadovą Patą Gelsingerį. Inžinierius dabar yra giriamas dėl savo techniškai motyvuotų sprendimų. Ir vienas iš jų – lustų gamybos apimčių didinimas JAV, taip išlaikant didesnę gamybos ir kokybės kontrolę. Dabar Gelsingeris atskleidė, kad „Intel“ rimtai svarsto pasinaudoti savo pajėgumais, kad padėtų automobilių gamintojams. „Intel“ kalbasi su lustų kūrėjais ir derasi dėl jų sukurtų lustų gamybos.
Žinoma, tokie sprendimai neįgyvendinami per dieną. Prireiktų 6-9 mėnesių, kol „Intel“ galėtų tiekti lustus automobilių gamintojams. Gelsingeris atskleidė, kad „Intel“ šiuos planus rimčiau ėmė svarstyti po pokalbio su Baltaisiais Rūmais. „Intel“ lustai pirmiausia padėtų JAV automobilių gamintojams „Ford“ ir „General Motors“.
Kiekviena krizė yra pilna galimybių. Taip, lustų trūksta visiems, bet kažkas turėtų imti spręsti šią problemą. „Intel“ šiuo metu pagal technologijas atsilieka nuo konkurento AMD, tačiau AMD neturi tokių gamybos pajėgumų. „Intel“ gali pasinaudoti šia krize ir tiesiog siūlyti procesorius – jie bus perkami, net jei nėra tokie geri kaip AMD produktai. Tuo tarpu JAV tai yra galimybė paskatinti savo automobilių rinką. Kai Europos gamintojai kenčia, amerikiečiai gali tikėtis „Intel“ pagalbos.