„Tesonet“ įmonių grupės klientų aptarnavimo departamentas atsiskiria ir tampa atskiru kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo centru „CyberCare“. Jo vadovas Dainius Vanagas sako, kad nuo šiol bendrovė veiklą vykdys savarankiškai, tačiau ir toliau liks reikšminga „Tesonet“ ekosistemos dalimi. Per artimiausius metus „CyberCare“ žada sukurti bent 150 naujų darbo vietų ir komandą išplėsti iki 500 darbuotojų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Tesonet“ per daugiau nei dešimtmetį užaugino ne vieną pasaulinį produktą. Tarp jų šiandien jau galima priskirti ir „CyberCare“ – įmonės klientų aptarnavimo departamentą, išaugusį iki daugiau nei 350 žmonių, atsakingų už aukščiausios klasės aptarnavimo patirtį.
„Tesonet“ augant toliau, įmonė tampa vis iškilesniu technologinių produktų ir paslaugų akseleratoriumi. Įmonės klientų aptarnavimo departamento komandai nuolat didėjant, nusprendėme ją atskirti ir įkurti atskirą kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo centrą. Tai – reikšmingas pasiekimas, padėsiantis dar geriau suvaldyti klientų aptarnavimo procesus“, – sako Eimantas Sabaliauskas, „Tesonet“ bendraįkūrėjas.
„CyberCare“ jau seniai yra tapęs ne tik aukščiausio lygio klientų kelionę užtikrinančiu paslaugų centru, bet ir vidine talentų kalve – net du trečdaliai komandų lyderių užaugo pačioje įmonėje. Taip pat didelė dalis bendrovės darbuotojų nuolat tobulėja ir gauna darbo pasiūlymus iš visos „Tesonet“ įmonių grupės.
Tomas Okmanas, vienas iš „Tesonet“ įkūrėjų, priduria, kad „CyberCare“ yra erdvė, pilna profesionalių ir entuziastingų žmonių, kurioje auga stiprūs IT ir kibernetinio saugumo specialistai: „Linkime įmonei sklandaus ir sėkmingo naujo etapo, kuris klientų aptarnavimo kokybę ir toliau keltų į kitą lygmenį.“
„CyberCare“ su „Tesonet“ ryšių nenutrauks – nuo šiol įmonė naviguos savarankiškai, tačiau ir toliau bus svarbia „Tesonet“, kaip produktų ir paslaugų akseleratoriaus, ekosistemos dalimi.