Kovo 31 dieną „Huawei“ pristatė 2020 m. ataskaitą – ji parodė, kad technologijų bendrovės veiklos rezultatai atitiko prognozes. Kompanijos tarptautinės pardavimų pajamos 2020 metais siekė 136,7 mlrd. dolerių ir buvo 3,8 proc. didesnės nei praėjusiais metais, o grynasis pelnas pasiekė 9,9 mlrd. dolerių ir augo 3,2 proc., lyginant su pernai.
„Huawei“ valdybos pirmininko pavaduotojas Ken Hu teigia, kad nors praėję metai nestokojo sunkumų, kompanija laikėsi tvirtai: „Mes toliau vystėme inovacijas, kurdami vertę savo klientams, kad jie galėtų kovoti su pandemija ir skatinti tiek ekonomikos atsigavimą, tiek socialinį progresą. Ir toliau tobulinome veiklos procesus, o tai leido pasiekti prognozuotus rezultatus. Nepaisant verslą apėmusių sunkumų, išlaikėme globalią ir diversifikuotą tiekimo grandinę – tokią, kuri nepriklauso tik nuo vienos šalies ar regiono, o išnaudoja tarptautinius resursus tiekimo tęstinumui.“
2020 m. augo „Huawei“ ryšio operatorių įrangos verslas, taip užtikrinant stabilų 1500 tinklų veikimą daugiau nei 170 valstybių ir regionų per visą COVID-19 karantino laikotarpį. Tai leido žmonėms visame pasaulyje nuotoliniu būdu sklandžiai dirbti, mokytis ir apsipirkinėti. Bendradarbiaudama su operatoriais, kompanija padėjo suteikti geresnį ryšį – kaip rodo trečiųjų šalių organizacijų vykdyti 5G infrastruktūros bandymai, „Huawei“ sukurti 5G tinklai užėmė pirmąją vietą pagal vartotojo patirtį operatorių tinkluose. Bendrovė, kartu su ryšio teikėjais visame pasaulyje, įgyvendino daugiau nei 3000 5G inovacijų projektų daugiau nei 20 pramonės šakų, tokių kaip anglies kasyba, plieno gavyba, uostai ir gamyba.
Pernai „Huawei“ paslaugų sektoriaus verslo grupė sustiprino pastangas kurti inovacijomis paremtus sprendimus ir skaitmeninę ekosistemą, vadovaujantis principu „iš visų, pagal visus, ir visiems“. „Huawei“, kaip skaitmenizacijos partnerį, pasirinko net 253 kompanijos iš „Forbes“ sudaryto „Global 500“ sąrašo ir daugiau nei 700 miestų visame pasaulyje. 2020 m. bendrovė anonsavo „Intelligent Twins“ – pirmąją rinkoje pamatinę architektūrą, skatinančią išmanųjį pramonės vystymąsi.
Pandemijos metu „Huawei“ dalijosi technine patirtimi ir sprendimais, kurie tapo gyvybiškai svarbūs kovojant su virusu. Vienas tokių pavyzdžių – dirbtinio intelekto pagalbą naudojantis diagnostikos sprendimas, paremtas „Huawei“ debesijos technologijomis, ir padėjęs sumažinti naštą ligonių medicininei infrastruktūrai.
„Huawei“ taip pat bendradarbiavo su partneriais kuriant debesija paremtas nuotolinio mokymosi platformas, skirtas daugiau nei 50 milijonų pradinių ir pagrindinių mokyklų mokinių.
Pristatę „Huawei Mobile Services“ paslaugų paketą ir anonsavę operacinę sistemą „Harmony OS“, „Huawei“ pasistūmėjo į priekį ir vystydami savo aparatinės įrangos ekosistemą„1 + 8 + N“ Pastaroji vartotojams suteikia išmanią patirtį skirtinguose prietaisuose. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas išmaniesiems biurams, sportui ir sveikatai, išmaniesiems namams, lengvesniam keliavimui ir pramogoms.
Ken Hu, kalbėdamas apie 2021 m. teigia, kad ir toliau teks veikti nepastoviame ir sudėtingame pasaulyje: „COVID-19 pandemija ir geopolitinis neapibrėžtumas ir toliau kels iššūkius viso pasaulio bendruomenei. Tačiau „Huawei“ tiki, kad skaitmeninės technologijos gali pateikti naujų būdų kylančioms problemoms spręsti.“
Pasak „Huawei“ valdybos pirmininko pavaduotojo, kompanija ir toliau plės technologijų ribas ir tęs skaitmeninę transformaciją kartu su klientais ir partneriais. „Norime sukurti skaitmenines technologijas, kurios paverčia gyvenimą geresniu, verslą – išmanesniu, o visuomenę skatina būti integralesne. Tai galiausiai priartins mus prie visiškai susieto išmanaus pasaulio“, – apibendrina Ken Hu.