Išmaniųjų technologijų kompanija „Huawei“ įsitvirtina ir naujoje dėvimų įrenginių (angl. wearables) kategorijoje. Šių kompanijos produktų pardavimai Baltijos šalyse pernai augo net 305 procentais. Prie tokio augimo labiausiai prisidėjo Lietuvos vartotojai – šioje rinkoje pagal dėvimų įrenginių, tarp kurių yra ir išmanieji laikrodžiai bei apyrankės, pardavimų skaičių „Huawei“ užima 3-ąją vietą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kompanija lyderiauja ir bendrame Centrinės ir Rytų Europos bei Skandinavijos regione – per paskutinį praėjusių metų ketvirtį dėvimų įrenginių kategorijoje užėmė antrą vietą, o jos išmaniųjų laikrodžių ir apyrankių buvo parduota daugiausiai.
Lyderystė naujoje kategorijoje
Praėjusių metų pradžioje pasaulį užklupus pandemijai ir žmonėms nuogąstaujant dėl ateities, daugelyje verslo sektorių pardavimai ženkliai krito. Bet griežtėjant karantino ribojimams ir populiarėjant nuotoliniam gyvenimo būdui, gyventojai atsigręžė į kasdienybę lengvinančias išmaniąsias technologijas.
Tad pandemija tik sustiprino dėvimų įrenginių populiarėjimo tendenciją, kurią visame pasaulyje įžiebė tobulėjančios technologijos ir masiniam vartotojui patrauklios kainos. Nepaisant aršios konkurencijos, 2020 m. „Huawei“ dėvimų įrenginių pardavimai Baltijos šalyse augo kartais – tai leido gamintojui atsiriekti trečią pagal dydį Baltijos rinkos dalį. Lietuvoje ši kategorija, nors ir jauna, bet taip pat itin konkurencinga. Joje „Huawei” praėjusiais metais turėjo daugiau kaip 13 proc. rinkos dalį.
„Dar neseniai išmanieji laikrodžiai buvo laikomi tik priedais prie telefono, tačiau šiandien jau tapo nepakeičiama kasdienio gyvenimo dalimi. Pardavimų duomenys rodo, kad pandemijos metu dėvimų įrenginių sektorius sparčiai augo ne tik dėl pačios technologijos. Žmonės, atsidūrę karantine, atrado nuotolinį darbą ir pramogas – tai tiesiogiai nulėmė didesnę įvairių elektronikos prietaisų paklausą“, – teigia Mantas Čižas, „Huawei“ komunikacijos vadovas Baltijos šalyse.
Dėvimų įrenginių kategorija Lietuvoje apima išmaniuosius laikrodžius ir apyrankes. Tuo tarpu pasaulinės tendencijos rodo ir kitų įrenginių populiarumą, pavyzdžiui, išmaniųjų akinių. Praėjusiais metais šioje, palyginti naujoje, kategorijoje sparčiausiai besivystančia kompanija pasaulyje pripažinta „Huawei“. Bendrovės pardavimai šioje srityje augo 50,7 proc., o vartotojus pasiekė 43,5 mln. įrenginių.
Pasak M. Čižo, praėję metai kompanijai buvo ypač sėkmingi dėvimų įrenginių pardavimo srityje. Remiantis naujausiais „IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker“ duomenimis, „Huawei“ šiuo metu užima 3-ią vietą pasaulyje ir yra sparčiausiai besivystanti rinkos žaidėja.
Toliau investuoja į inovacijas
Vien 2019 m. „Huawei“ investavo beveik 17 mlrd. eurų į mokslinius tyrimus bei jų plėtrą ir daugiau nei 77 mlrd. eurų per pastarąjį dešimtmetį. Taip kompanija tęsia savo ilgalaikę strategiją, paremtą nuolatinėmis investicijomis į technologines naujoves ir mokslinius tyrimus.
Bendrovė taip pat neseniai atvėrė „Huawei Health Lab“ duris – tai didžiausia „Huawei“ valdoma sveikatos ir sporto mokslo laboratorija. Čia išbandomi visi dėvimi kompanijos prietaisai, kad būtų patikrintas jų patikimumas. Jiems atliekami 25 ištvermės testai – tik išlaikę griežtą bandymų programą produktai pristatomi vartotojams.
Panašu, kad ši mokslu ir duomenimis paremta strategija pasiteisina. Per pastaruosius mėnesius „Huawei“ dėvimi įrenginiai pelnė kelis įvertinimus iš ryškiausių pasaulio žiniasklaidos priemonių, tarp kurių ir pasaulinis technologijų portalas „Tech Advisor“.
Be dėvimų įrenginių, bendrovė sutelkė dėmesį ir į aukščiausios klasės išmaniųjų telefonų segmentą, sustiprindama savo lyderystę mobiliosios fotografijos sektoriuje.