Brazilijoje, San Paulo mieste, įsikūrusi vartotojų apsaugos agentūra „Procon-SP“ skyrė technologijų milžinei „Apple“ net 2 mln. JAV dolerių baudą už tai, kad „iPhone 12“ telefonai parduodami be įkroviklių. Agentūra „Apple“ kaltina „klaidinančia reklama, prekyba prietaisais be įkroviklių ir nesąžiningomis sąlygomis.“
Dar praėjusių metų spalio mėnesį buvo paskelbta, kad „iPhone 12“ serijos telefonai komplekte neturės nei įkroviklio, nei ausinių – pasak įmonės, to imtasi mąstant apie aplinkosaugą. Pati „Apple“ teigė, jog komplekte pridedant tik laidą iš USB-C į „Lightning“ yra gerokai sumažinamos medžiagų sąnaudos ir telefonų dėžučių dydis. Tuo metu kritikai yra linkę manyti, kad tai labiau susiję su transportavimo kaštais, o įtaka gamtai dėl to išlieka minimali.
„Procon-SP“ teigia pasiteiravusi „Apple“, ar dėl sumažintos komplektacijos „iPhone 12“ įrenginių kainos bus mažesnės, tačiau nesulaukė jokio atsako. Vartotojų interesus atstovaujanti agentūra taip pat kaltina technologijų kompanija negebėjimu padėti klientams, kurie „patyrė problemų su kai kuriomis funkcijomis“ po operacinės sistemos atnaujinimo. „Procon-SP“ atstovas teigia, kad „Apple“ privalo gerbti šią instituciją ir paisyti vietinių įstatymų bei reguliacijų.
Iš pirmo žvilgsnio šokiruojanti bauda neturėtų sukelti didelių nesklandumų technologijų milžinei – pirmojo 2021-ųjų ketvirčio duomenimis, jos pelnas, įskaitant švenčių laikotarpį, siekė įspūdingus 111,4 milijardo JAV dolerių.