2021-ųjų metų duomenys rodo, kad kone kas antras „Toyota“ automobilis, parduotas Baltijos šalyse, yra hibridinis. Dar daugiau – iš visų hibridinių automobilių, parduotų šiame regione, kone pusė yra pagaminti „Toyota“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Remiantis pirmų dviejų 2021-ųjų metų mėnesių naujų automobilių pardavimo duomenimis, vis daugiau naujų „Toyota“ modelių pirkėjų rinkdamiesi savo naują transporto priemonę pirmenybę teikia hibridiniams automobiliams. Apie 60 proc. visų „Toyota“ modelių, parduotų Lietuvoje, yra hibridiniai. Bene tokie pat rezultatai Japonijos automobilių gamintoją lydi ir Baltijos šalyse – čia 55 proc. visų parduotų lengvųjų „Toyota“ automobilių (išskyrus komercinius automobilius „Hilux“, „Proace“ ir „Proace City VAN“) yra hibridiniai. Negana to, iš visų hibridinių automobilių, per šį laikotarpį parduotų Baltijos šalyse, net 46 proc. yra pažymėti „Toyota“ ženkliuku.
Be to, nauji hibridiniai modeliai yra populiaresni nei bet kada anksčiau: vien 57 proc. privačių automobilių pirkėjų per pirmuosius du metų mėnesius pasirinko hibridinius automobilius (per tą patį laikotarpį hibridus pasirinko 43 proc. juridinių asmenų).