Pastaruoju metu internete netyla kalbos apie „Apple“ kuriamą automobilį. Bendrovė iš žinomų markių persiviliojo daug talentingų inžinierių ir dėl šio produkto gamybos netgi bandė susitarti su „Hyundai“. Nors derybos paskutinę minutę nutrūko, o „Apple“ nesėkmingai bandė pasiūlymu suvilioti „Nissan“, analitikai vis tiek įsitikinę, kad nuosavo Kupertino milžinės elektromobilio kūrimas vyksta pasakišku greičiu – jis parduotuves pasiekti turėtų jau po 3–5 metų. Nors atrodytų, kad rinkos senbuviai apie šį projektą turėtų sapnuoti košmarus, BMW vadovas teigia visai priešingai.
Šios legendinės bavarų markės finansų direktorius Nicolas Peteris į klausimą, ką mano apie „Apple“ kuriamą automobilį, atsakė: „Aš miegu labai ramiai“. Tačiau viskas tuo nesibaigė – įmonės galva ir toliau tryško pasitikėjimu: „Mes rinkoje užimame labai stiprią padėtį ir norime išlikti lyderio pozicijoje“.
Priežastis, kodėl BMW finansų direktorius toks užtikrintas, yra ta pati, kurią neseniai išsakė ir „Volkswagen“ vadovas. „Apple“ automobilių sektoriuje yra naujokė, tad „Jai nepavyks tapti lydere per vieną naktį“.
Maža to, Nicolas Peteris išsakė ir daugiau skandalingų minčių. Kai „Apple“, „Volvo“ ir dar keli stambūs žaidėjai skelbia iki 2030 metų nustosiantys gaminti benzinu ar dyzelinu varomas transporto priemones ir pereis prie elektrinių, BMW šio proceso skubinti nesiruošia. Bavarai neturi planų nutraukti automobilių su vidaus degimo varikliais gamybos. Anot Peterio, kol konkurentai šaudosi skambiais pareiškimais, svarbiausia yra reaguoti į paklausą.
„Mini Electric“
Kitaip tariant, jei rinkoje staiga išaus elektrinių transporto priemonių poreikis, BMW jas gamins, bet to forsuoti nenori. Kol kas kompanija daugiausia vilčių deda į „Mini Electric“ – pigiausią elektromobilį Jungtinėse Amerikos Valstijose, kuriam žadama didelė sėkmė bent jau iki tol, kol tokio paties pigaus konkurento neišleis „Tesla“.