„Volkswagen“ skubina savo virsmą į programine įranga paremtą mobilumo kompaniją. Naujai pristatytos ACCELERATE strategijos įgyvendinimas leis įmonei sistemiškai ir laiku pasiruošti artėjantiems automobilių industrijos pokyčiams.
Jei iki šiol „Volkswagen“ į priekį vedė pasaulinė elektromobilių rinkos plėtra, tai dabar daugiausiai dėmesio bus skiriama ateities iššūkiams: programinės įrangos integracija automobiliuose ir skaitmeninė klientų patirtis taps kertinėmis kompanijos kompetencijomis. Taikydama duomenimis pagrįstus verslo modelius, kompanija siekia pritraukti naujų klientų ir atrasti naujų pajamų šaltinių. Iki šio dešimtmečio pabaigos „Volkswagen“ taip pat užsimojo pasiekti, kad autonominis vairavimas taptų prieinamu daugeliui žmonių.
„E. mobilumas – tik pradžia, tikrasis perversmas dar laukia priešakyje. Mūsų strategija leis greičiau pasiekti skaitmeninę ateitį, – sako „Volkswagen“ vadovas Ralfas Brandstatteris. – Artimiausiais metais „Volkswagen“ pasikeis taip, kaip niekada iki šiol.“
2016 m. paskelbusi strategiją TRANSFORM 2025, „Volkswagen“ pradėjo savo transformaciją ir didžiausią sektoriaus persiorientavimą į elektromobilius. Naujoji ACCELERATE strategija leis „Volkswagen“ tapti patraukliausiu tvaraus mobilumo prekės ženklu. Įmonė šiuos pokyčius grindžia trimis vertės pasiūlymais – prekės ženklo verte, lanksčiomis platformomis ir vertingu verslu. Kiekvienas iš jų turi aiškiai įvardintą priemonių planą ir ambicingus tikslus.