Praėjusių metų pabaigoje „Ubisoft“ tikrai padirbėjo iš peties, nes pristatė ne vieną, o net keturis vaizdo žaidimus. Tiesa, ne visiems jiems sekėsi vienodai gerai, bet turbūt didžiausia pažiba buvo naujausia „Assassin‘s Creed: Valhalla“. Ar pati vikingų odisėją buvo kažkuo išskirtinė? Iš dalies, bet tikrai neprilygo savo pirmtakei „Assassin‘s Creed: Odyssey“, kuri buvo viena iš rimtesnių kandidačių į 2018-ųjų metų vaizdo žaidimo titulą, o tuo tarpu „Valhalla“ nepateko net į pretendenčių sąrašą praėjusiais metais.
Kad ir kaip ten bebūtų, bet būtent pastaroji ir buvo praėjusių metų pabaigos „Ubisoft“ sėkmės kalvė – įmonė per paskutinį ketvirtį uždirbo daugiau nei 1,2 milijardo JAV dolerių. Kol patys kūrėjai nepateikė tikslių vikingų epopėjos skaičių, bet teigė, kad ji per pirmą ketvirtį uždirbo daugiau nei bet kuri ankstesnė „Assassin‘s Creed“ dalis. O šį faktą dar labiau pagerino panašiu laiku pasirodęs „Watch Dogs: Legion“. Abu pastarieji žaidimai pateko tarp keturių geriausiai parduodamų „Playstation 5“ ir „Xbox Series S/X“ žaidimų praėjusiais metais. „Nintendo Switch“ konsolėje ypač sublizgėjo „Just Dance 2021“ – geriausiai parduodamas franšizės projektas per paskutinius šešerius metus.
Taip pat prie bendros „Ubisoft“ sėkmės prisidėjo „Immortals: Fenyx Rising“, kuris buvo palyginus teigiamai įvertintas kritikų ir pasak kūrėjų toliau bus sėkmingai pardavinėjamas. Nereikia pamiršti ir nemokamos šaudyklės „Hyper Scape“, kuri greitai išpopuliarėjusi, taip pat ir dingo iš daugelio radarų, o dabar dėl to sulauks rimtų pokyčių ir atnaujinimų.
Šiais metais „Ubisoft“ planuoja išleisti dar 3 „AAA“ lygio žaidimus, tai yra „Far Cry 6“, „Rainbow Six Quarantine“ ir „Skull & Bones“. Visi jie daugiau ar mažiau yra patvirtinti, kad pasirodys iki 2021-ųjų sausio pabaigos. Studija taip pat planuoja pademonstruoti sportinį projektą „Riders Republic“ ir legendinės „Prince of Persia: Sands of Time“ sugrįžimą. Pastaroji dar visai nesenai buvo nukelta neribotam laikui.