Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimo metu pripažinta geriausiai pirkėjus aptarnaujančia bendrove šalyje. Šį titulą „Bitė“ pelnė jau antrus metu vykusios akcijos „Pagirk gerą aptarnavimą!“ slapto pirkėjo tyrimo kategorijoje, kur pirmąja vieta pasidalino kartu su kita Lietuvos bendrove, greito maisto restoranų tinklu. Akcijoje bendrovė dalyvavo pirmą kartą, jos metu buvo galima vertinti „Bitės“ ir bendrovės prekybos partnerių salonus visoje Lietuvoje. Kovo mėnesį vykusią akciją organizavo konferencijų organizatorius Baltijos šalyse „Hansa Conferences“.
„Klientų aptarnavimo kokybei skiriame itin daug dėmesio, tad džiaugiamės gavę aukštą įvertinimą būtent šioje kategorijoje, kadangi slaptas pirkėjo tyrimas yra vienas objektyviausių būdų nustatyti aptarnavimo lygį“, – sakė „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas privatiems klientams Paulius Dambrauskas. Jo teigimu, bendrovė itin daug dėmesio skiria klientų aptarnavimo kokybei gerinti – „Bitės“ salonuose diegiamos aptarnavimo naujovės, nuolat organizuojami mokymai salonuose dirbantiems konsultantams.
Siekdama geriausiai aptarnauti klientus Baltijos šalyse, „Bitė“ nuo 2004 metų diegia modernią klientų aptarnavimo sistemą, kuri pagrįsta galimybe salonuose išbandyti aktualias paslaugas, įvairius telefonų modelius. Pagal naująją sistemą įrengti salonai suskirstyti į kelias erdves, kuriose teikiamos konsultacijos, pristatomi telefonai bei „Bitės“ paslaugos. Į daugelį bendrovės salonų užsukę klientai patys gali išbandyti naujausias „Bitės“ paslaugas ir modernius telefonus.
Kovo mėnesį vykusios akcijos „Pagirk gerą aptarnavimą!“ metu klientai buvo raginami stebėti ir vertinti įmonių teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę. Jau antrus metus vykusioje akcijoje slapto pirkėjo tyrimas šiemet buvo surengtas pirmą kartą, kaip atsvara subjektyviam aptarnavimo kokybės vertinimui. Tyrimą atliko specializuota slapto pirkėjo paslaugas teikianti bendrovė SPECT. Pagal iš anksto nustatytus esminius bei visuomenei aktualius aptarnavimo kriterijus buvo matuojama faktinė aptarnavimo kokybė.
Šiuo metu veikia 124 „Bitės“ ir bendrovės partnerių prekybos salonai visoje Lietuvoje. 2006 metų pabaigoje „Bitės Lietuva“ tinklu besinaudojančių klientų skaičius pasiekė 1,84 milijono ir išaugo 11 proc. palyginti su 2005-aisiais.