Dar 2013-aisiais viena iš didžiausių pasaulyje šaudyklių, sporto simuliatorių, lenktynių ir dar daugybės kitų žaidimų kūrimo studija „Electronic Arts“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Disney“. Tai reiškė, kad visi būsimi „Žvaigždžių karų“ kompiuteriniai projektai bus kuriami būtent jų. Savaime suprantama, kad užkietėję šios franšizės fanai turėjo kuo džiaugtis – pagaliau kas pora metų G. Lucas fantastinio pasaulio herojai pasirodys ir kompiuterinėse ekranizacijose, bet ar viskas buvo taip gerai, dabar jau galima ginčytis.
„Electronic Arts“ užsitikrino dešimties metų trukmės licenciją išskirtinai kurti „Žvaigždžių karų“ žaidimus konsolėms ir asmeniniams kompiuteriams po to, kai „Disney“ įsigijo „LucasFilm“ dar 2012-aisiais. Nuo tada laukti tikrai ilgai nereikėjo, nes po dviejų metų pasirodė pirmasis „Star Wars: Battlefront“, kuris turėjo tikrai ne vieną bėdą ir apskritai, visi „Žvaigždių karų“ žaidimai niekaip nepasiekė jiems keltos kartelės, bet tai tikrai nesutrukdė „Disney“ ir „EA“ užfiksuoti milžiniškus pardavimus. Naujausiame interviu „EA“ vadovas A.Wilson teigė, kad nuo 2015-ųjų buvo parduota net 52 milijonai žaidimų kopijų, įskaitant „Battlefront“, „Battlefront 2“, „Jedi: Fallen Order“ ir „Squadrons“.
Kalbant apie uždirbtus pinigus, „Gamesindustry.biz“ duomenimis per šį laikotarpį buvo uždirbta daugiau nei 3 milijardai JAV dolerių, iš kurių net daugiau nei 1 mlrd. uždirbo mobilusis žaidimas „Star Wars: Galaxy of Heroes“. A. Wilson teigia, kad jie ilgai ir sėkmingai dirba su „Disney“ ir, kad bent jau iš savo pusės jie ir toliau didžiulį dėmesį skirs „Žvaigždžių karams“. Tiesa, nėra aišku ar panašiai dabar galvoja patys „Disney“, nes paskutiniu metu sklando gandai, kad „Ubisoft“ kurs naują „Star Wars“ žaidimą.
Svarbiausia yra tai, kad išskirtinumo susitarimas baigėsi ir ateityje kitos studijos kurs „Star Wars“ žaidimus. Per šį beveik 10-ies metų trukmės bendradarbiavimo laikotarpį, „Electronic Arts“ uždirbo tikrai daug, bet ne dėl to, kad kūrė „AAA“ žaidimus, o dėl to, kad labiau naudojosi pačios „Žvaigždžių karų“ licencijos privalumais. Tiesa, tai nėra vieninteliai tokie projektai, kuriuos kūrė „EA“, nes dar 2011-aisiais jie kartu su „Bioware“ pristatė pasauliui MMO žanro žaidimą „Star Wars: The Old Republic“.