Per pastaruosius metus televizorių rinka gerokai išaugo, o tai lėmė tai, jog vartotojas gali rinktis nuo itin pigių opcijų iki neįtikėtinai brangių. Kainą įtakoja ne tik Jūsų norimo TV galimybės, bet ir įstrižainė, papildomos savybės, o taip pat ir jo raiška. 4K televizoriai turbūt jau nenustebins nieko, o dabar pastebimas ir 8K raiškos ekranų populiarumo augimas.
Remiantis „Deloitte“ medžiaga, 8K televizorių pardavimai turėtų kilti, ypatingai kai kalbame apie premium klasės produktus. Į šią kategoriją patenka TV, kurių kaina didesnė nei 2000 eurų. Teigiama, jog šiemet turėtų būti parduota maždaug milijonas televizorių su 8K raiška, o jų vidutinė kaina sieks maždaug 2700 eurus, kas gamintojams leis sugeneruoti 2,7 mlrd. eurų pajamų.
Per metus visame pasaulyje yra parduodama daugiau nei 220 mln. vienetų įvairiausių televizorių, todėl vienas milijonas gali pasirodyti kaip išties nedidelis kiekis, kas sudaro vos 0,5 proc. visų TV. Tačiau reikėtų prisiminti 2013 metus, kuomet į rinką žengė 4K raiškos produktai, o gamintojas susidūrė su sunkumais parduodant tokius televizorius, nes turinio, kurį būtų galima žiūrėti, buvo labai nedaug. Kaip bebūtų, tikėtina, kad su tokia problema pardavėjai šįsyk neturėtų susidurti.
Žinoma, žiūrint lietuvišką televiziją – greičiausiai dar ilgai neteks svarstyti apie 8K televizoriaus įsigijimą. Tačiau rinkoje pasirodo vis daugiau itin aukštos raiškos filmų, o turint tokios rezoliucijos produktą galima žiūrėti ir IMAX formato įrašus. „Deloitte“ pastebi, jog rinkoje turėtų išaugti ne tik 8K TV, tačiau ir tokių produktų, kurie yra tarp šios ir 4K raiškos, populiarumas. Tikėtina, kad iki 2022 metų itin aukštos raiškos televizorių pasirinkimas taps gerokai platesnis, o tai leis pardavimus išauginti iki 150 mln. vienetų.