2020 metai „TikTok“ socialinį tinklą valdančiai „ByteDance“ bendrovei įsimins ilgam – jos sukurta programėlė tapo populiariausia šiemet ir didelės pasaulio dalies žmonių telefonuose įsitaisė greta „Facebook“ ir „Instagram“. Tačiau kompanija tikrai nesiruošia maudytis šlovės spinduliuose ir ruošia netikėtą paslaugą, kuri iš pirmo žvilgsnio visiškai nedera su „TikTok“ paskirtimi.
„ByteDance“ neseniai pateikė paraišką įregistruoti „TikTok Payment“ prekinį ženklą, tarptautinėje klasifikacijoje apimantį 36 „Finansinės nuosavybės valdymo“ kategorijas. Trumpai tariant, tai reiškia, jog įmonė kuria elektroninių mokėjimų paslaugą. Tiesa, analitikų toks žingsnis pernelyg nestebina – dar šių metų rugsėjį „ByteDance“ įsigijo elektroninių finansinių paslaugų teikėją „UIPay“. Oficialus tokio žingsnio motyvas – noras pagerinti vartotojų patirtį atliekant mokėjimus „ByteDance“ valdomose paslaugose ir programėlėse.
Taip pat dar 2020 metų birželį kompanija sugebėjo gauti tris licencijas teikti trečiųjų šalių finansines ir draudimo paslaugas. Būtent tada ir pradėta spėlioti, ar „TikTok“ kūrėjai kartais neplanuoja kurti savo mokėjimų sistemos, kuri pirmiausia turėtų debiutuoti Kinijoje. Kalbama, kad dar nuo šių metų pradžios „ByteDance“ pradėjo aktyviai samdyti darbuotojus savo tarptautinių mokėjimų tinklo kūrimui, o kai kuriose Azijos šalyse, tokiose kaip Singapūras, kompanija netgi pateikė prašymą skaitmeninės bankininkystės licencijai gauti.
Kol kas sunku pasakyti, kada išaiškės, ką vysto „ByteDance“, bet paraiška „TikTok Payment“ prekės ženklui gauti rodo, jog vienaip ar kitaip tai bus susiję su mega populiaria socialine platforma ir greičiausiai neapsiribos vien Kinijos rinka.