„Microsoft“ eilinį karta keliaują į teismą - JAV vartotojai parengė bendrą skundą, kuriame kritikuojamas „Windows Vista Capable“ logotipo naudojimas ant parduodamų kompiuterių.
Problema tame, kad šiuo logotipu žymėti ir tie kompiuteriai, kurie sugeba pavilkti tik pačias kukliausias, net „Aero“ sąsajos neturinčias „Vista“ versijas. Tai nepatenkintiems pirkėjams ir užkliuvo. Anot jų, ženklu „Windows Vista Capable“ tikrai neturėtų būti žymimos sistemos, kurių galios nepakanka visoms naujosios operacinės savybėms išnaudoti.
Neliko nepastebėtos ir kitos „Microsoft“ kalbos - vartotojų klaidinimu kaltinamas ir pats kompanijos vadovas Bilas Geitsas, prieš „Vista“ pasirodymą garsiai kalbėjęs, kad perėjimas prie naujos operacinės kainuos mažiau nei 100 JAV dolerių. Tiek pinigų pakanka tik atlikti atnaujinimą iki „Home Basic“ versijos, kurioje nėra daugelio naujų „Vista“ savybių.
Kuo grupinis ieškinys baigsis bus matyti. Tuo tarpu „Microsoft“ ginasi teigdami, kad skirtingos „Windows Vista“ versijos yra tiesiog skirtos skirtingoms užduotims ir nė viena iš jų nėra kažkuo prastesnė ar netikra.