Telefonų bendrovės pastaruoju metu plėtojo savo produktų portfolio ne tik išmaniaisiais telefonais, bet ir su išmaniosiomis apyrankėmis ir belaidėmis ausinėmis. Pasak „Canalys“, išmaniųjų aksesuarų rinka iki 2020 metų pabaigos pasieks 32 proc. augimą, o 2021 metais – dar 28 proc.
Remiantis naujausiais skaičiavimais, 2021 metais išmaniųjų apyrankių ir belaidžių ausinių kiekis rinkoje pasieks 558 mln. vienetų, o 2024 metų pabaigoje šis skaičius turėtų atrodyti dar įspūdingiau – net 760 mln.
Išmaniųjų aksesuarų pardavimai auga it ant mielių
Remiantis Cynthia Chen informacija, apyrankės ir ausinės buvo atsparesnės pandemijai negu išmanieji telefonai. Taip yra dėl vadinamojo „lūpdažio efekto“, kuris verčia vartotojus nusipirkti mažesnius, pigesnius dalykus, vien tam, jog patenkinti jų poreikį ką nors įsigyti. Dėmesys sveikatai ir sveikatingumui labai išaugo per Covid-19 pandemiją, kuri ženkliai paskatino „Xiaomi“, „Garmin“, „Fitbit“ ir „Huami“ (kompanija, kuriai priklauso „Amazfit“) pardavimų augimą.
Žvelgiant į rinką, 2020 metais daugiausiai išmaniųjų aksesuarų parduodama Šiaurės Amerikoje, po jos eina Kinija ir Europa, bet galiausiai ši tendencija turėtų pasikeisti, kai turtingesnių regionų vartotojai nusistovės. Po penkių metų Azijos ir Ramiojo vandenyno regionas bus antras pagal dydį – jis sumažins atsilikimą nuo Kinijos, bet ryškiai aplenks Šiaurės Ameriką ir Europą.
Chen atskleidė, jog Kinijos įmonės yra pasirengusios pasiūlyti daugiau pasirinkimų, ypatingai dėl prietaisų, turinčių patrauklią kainą, apie kuriuos gerai atsiliepia vietiniai vartotojai. Gerai išplėtoti tarpvalstybiniai platinimo kanalai padės Kinijai ir kitoms Azijos šalims pagerinti savo pardavimus, išlaikant žemesnę kainą, lyginant su Vakarų rinka.