Pietų Korėjos kompanija LG pastaraisiais metais išgyvena ne pačius geriausius laikus, ypatingai kai kalbame apie išmaniųjų telefonų pardavimus. Keletą metų gamintojas strigo pristatydamas dėmesio vertus produktus, o tai neabejotinai atsiliepė ne tik pardavimams, tačiau ir pačių telefonų populiarumui. Šiemet LG vadovai kiek pakeitė strategiją, pristatė tikrai įdomių produktų, o tai puikiai atsispindi ir pajamų ataskaitose.
Kompanijos vadovai prieš kelias dienas paskelbė gaunamų pajamų ataskaitą, kurioje apžvelgiami liepos – rugsėjo mėnesių rezultatai, o jie rodo pakankamai gerą tendenciją. Mobilaus diviziono pajamos, minėtuoju periodu, pasiekė 1,34 mlrd. JAV dolerių ribą ir tai yra 17 proc. daugiau nei ankstesniu šių metų ketvirčiu. Ir nors tai nuteikia optimistiškai, tačiau telefonų pardavimai ir toliau neneša jokio pelno.
Pranešama, kad LG trečiojo metų ketvirčio metu patyrė 124,9 mln. JAV dolerių nuostolių. Ir nors tokie skaičiai nieko gero nežada, tačiau žvelgiant į antrąjį metų ketvirtį – rezultatai žymiai geresni. Pietų Korėjos milžinės nuostoliai ankstesni periodu siekė 169,1 mln. JAV dolerių. Didėjantiems pardavimams ir ženkliai mažėjantiems nuostoliams didžiausią įtaką turėjo ganėtinai sėkmingi pardavimai Šiaurės ir Pietų Amerikoje.
LG šiemet pristatė tokius produktus kaip „LG Wing“, „Velvet“ ar „Q51“, kurie demonstruoja išties gerus rezultatus ir yra įvardinami kaip pagrindiniai atsigaunančių pardavimų produktai. Teigiama, kad šių išmaniųjų pardavimai yra net ir geresni nei pats gamintojas tikėjosi. Žvelgiant į ateitį, tikimasi, kad LG ir toliau skirs nemažai dėmesio pardavimams už Atlanto, o tai gali nulemti ir dar geresnius rezultatus šių metų pabaigoje.