Įsigijusios dvi pagrindines LCD ekranų gamyklas, tokios milžinės kaip CSOT ir BOE yra pasirengusios užvaldyti LCD ekranų rinką. Kaip skelbia „Digitimes“, pagal pasaulinį LCD ekranų gamybos pajėgumą, Kinija labai greitai pralenks visus kitus.
„Digitimes“ pranešime teigiama, kad netrukus 70 proc. viso pasaulinio LCD ekranų gamybos pajėgumo užims Kinija. Pasak pramonės šaltinius cituojančio straipsnio, tai yra didžiulis 10 proc. šuolis nuo dabartinių 60 proc.. Taip pat priduriama, kad 2020 metais šioje srityje pirmaujančios Kinijos kompanijos buvo „BOE Technology“ ir „China Star Optoelectronics Technology (CSOT). Visos kitos kompanijos, tokios kaip „Innolux“, Chongging HKC“, „Samsung Display“, „LG Display“ ir „Au Optronics“ (AUO), sąraše užėmė gerokai žemesnes vietas.
Be to, pranešama, kad kitais metais Kinijoje LCD ekranų gamybai bus skiriama daug daugiau dėmesio. Taip yra dėl to, kad BOE ir CSOT kompanijos įsigijo naujas gamyklas. Kaip jau žinoma, BOE įsigijo dvi 8.5G ir 8.6G gamyklas iš „CEC-Panda LCD Technology“, kadangi pastaroji patyrė didelius finansinius nuostolius. Šis žingsnis, kuriuo siekiama sustiprinti ir taip jau dominuojantį LCD technologijų akcijų paketą, greičiausiai leis kompanijai užimti net 28 proc. viso pasaulio plačiųjų ekranų gamybos rinkos.
Kita vertus, CSOT nusipirko 8.5 gamyklą iš „Samsung Display“ kompanijos, nes pastaroji aplamai panaikino savo LCD ekranų verslo segmentą Kinijoje. Tai reiškia, kad bendras BOE gamybos pajėgumas dabar siekia 12,71 milijoną kvadratinių kilometrų lyginant su CSOT kompanijos 8,58 milijonais kvadratinių kilometrų. Taigi, minėtos kompanijos buvo vienintelės iš šešių, kurios pateko į LCD ekranų geriausių tiekėjų sąrašą ir 2020 metų pirmąjį pusmetį sparčiai augo.
Atitinkamai, televizorių pardavimo rinka taip pat stebėjo 12 proc. išaugusią pasaulinę televizorių prekybą lyginant 2019 ir 2020 metų trečiuosius ketvirčius. Šiaurės Amerikoje prekybos augimo tempas siekė net 20 proc. lyginant su 2020 metų sausio - rugpjūčio mėnesių laikotarpiu. Pagrindinė priežastis atsikovoti rinką yra pandemijos metu visame pasaulyje išaugusi švietimo ir pramogų sistemų paklausa. Bendrame televizorių pardavime visapusiškai pirmauja „Samsung“, o sąrašą užbaigia kompanijos „LG“, „TCL“, „HiSense“ ir „Xiaomi“.
Iš jų visų, įspūdingiausiai auga kompanijos „TCL“ pelnas: net 29 proc. lyginant pagal ketvirčius ir 57 proc. lyginant pagal metus, o pardavimai Šiaurės Amerikoje siekia net 7,33 milijonus vienetų.