„Xiaomi“ vardas tampa vis geriau žinomas ne tik dėl išmaniųjų telefonų ar elektrinių paspirtukų, tačiau ir daugelį kitų elektronikos sričių. Tikriausiai kiekvienas iš Jūsų žino, jog kompanija kuria yra belaidžius ausinukus, turi gausybę išmaniųjų laikrodžių ar apyrankių, o vis didesnio populiarumo susilaukia ir gamintojo televizoriai.
Nors išmanieji „Xiaomi“ televizoriai Europoje yra retenybė, tačiau Kinijoje jie yra vis populiaresni ir populiaresni. Naujausia informacija rodo, kad gamintojas iki metų pabaigos turėtų pasiekti daugiau nei 14 mln. parduotų įrenginių ribą. Tiesa, „Xiaomi“ vadovai šiemet planavo pasiekti 16 mln. ribą, tačiau tokius planus kiek pakoregavo pasaulinė pandemija, kuri metų pradžioje ganėtinai stipriai paveikė Kinijos rinką.
Įdomu ir tai, jog „Xiaomi“ lyderystė Kinijos išmaniųjų televizorių rinkoje buvo fiksuojama jau ir praėjusiais metais. 2019 gamintojas pagal pardavimus lenkė tokius gamintojus kaip „Skyworth“, „Hisense“ ir TCL. Dar viena įdomi detalė – „Xiaomi“ praėjusiais metais pardavė 10,46 mln. išmaniųjų televizorių bei tapo pirmąja kompanija Kinijos rinkoje, kuri perkopė dešimties milijonų ribą. Iki tol tokiu pasiekimu negalėjo pasigirti joks kitas gamintojas.
Kinijos gamintojas puikus pardavimus demonstruoja ne tik vietinėje rinkoje, tačiau ir Indijoje. „Mi TV“ prekinis ženklas į šios šalies rinką atkeliavo visai neseniai, 2018 metais, o praėjus pusmečiui „Xiaomi“ džiaugėsi pasiekusi 500 tūkst. parduotų įrenginių ribą. Šiai dienai situacija dar geresnė – „Xiaomi“ tapo Indijos išmaniųjų televizorių lyderiu ir užima 33 proc. rinkos.