Akivaizdu, kad pandemijos metu daugiau sėdime prie televizorių ekranų, tad ir jų poreikis itin išaugo. Trečiajame 2020 metų ketvirtyje parduotas įspūdingas televizorių kiekis – 62,05 mln. vienetų. Tai yra 38 % daugiau už antrąjį ketvirtį ir 12 % daugiau už tą patį laikotarpį pernai.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Jeigu televizorių paklausa likusį šių metų ketvirtį išliks didelė, gamintojai greičiausiai ir toliau stengsis pasiekti savo metinius tikslus. Prognozuojama, kad televizorių pardavimai iki metų galo dar didės 4 % ir pasieks 64,53 mln. vienetų.
Kas yra rinkos lyderiai?
Didžiausias šuolis pastebimas TCL televizorių rinkoje. Gamintojas per šių metų trečiąjį ketvirtį pardavė net 7,33 mln. televizorių, o tai yra 52,7 % daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Pastaraisiais metais TCL agresyviai plečiasi užjūrio rinkose, tačiau mažų ir vidutinių televizorių paklausa labai išaugo iš pačioje Kinijoje.
Visgi, pagal parduotų televizorių kiekį, rinkos lyderis yra „Samsung“. Gamintojas per šių metų trečiąjį ketvirtį pardavė net 14,2 mln. televizorių, o tai yra 36,4 % daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Toliau rikiuojasi tokie gamintojai kaip LG, TCL, „Hisense“ ir „Xiaomi“.
Rinkos tyrimų bendrovė „TrendForce“ prognozuoja, jog per visus 2020 metus parduotų televizorių skaičius sieks 216,09 mln., o tai būtų 0,8 % mažiau nei per 2019 metus.
Visgi, augant parduodamų televizorių kiekiui, kyla ir ekranų kainos. 32 colių HD raiškos matricos, lyginant su pernai, pabrango net 50 %, o 55 colių UHD - 41 %. Taigi, šiemet parduodami televizoriai yra brangesni nei įprastai.