Pasaulinės informacinių technologijų (IT) valdymo sprendimų kompanijos CA partnerė Lietuvoje „Synergy Consulting“ viename didžiausių Lietuvos komercinių bankų DnB NORD įdiegė IT infrastruktūros valdymo sistemą „CA Unicenter NSM“. Pasak banko atstovų, sistema leis aptikti galimus gedimus dar prieš jiems įvykstant ir taip užtikrins tiesioginės banko veiklos nepertraukiamumą.
DnB NORD bankas, siekdamas toliau gerinti teikiamų paslaugų kokybę, diegia moderniausias sistemas, leidžiančias realiu laiku stebėti visus procesus, vykstančius sudėtingose IT sistemose, ir prevenciškai informuoti apie tuos, kurie kelia įtarimą ar gali daryti įtaką tiesioginei banko veiklai“, - sakė DnB NORD banko IT departamento direktorius Viktoras Kaškelis.
„CA Unicenter NSM“ sistema ne tik leidžia matuoti kokybinius banko IT sistemų parametrus, bet kartu didina darbo efektyvumą vykdant jų priežiūrą. „Investuodamas į modernias technologijas, DnB NORD bankas visų pirma investuoja į klientams teikiamų paslaugų kokybę ir patikimumą“, - kalbėjo V. Kaškelis.
Bendrovės „Synergy Consulting“ konsultanto Tyrūno Jokubausko teigimu, „CA Unicenter NSM“ veikia su papildomais moduliais, kurie įdiegti svarbiausiose banko tarnybinėse stotyse. Šie fiksuoja viską, kas vyksta IT sistemose, ir tik prasidėjus įtartiniems procesams perduoda pranešimą per centrinę „CA Service Desk“ sistemą atitinkamas informacines sistemas prižiūrintiems specialistams. Per „CA Unicenter NSM“ IT infrastruktūros komponentų darbas yra stebimas 24 valandas per parą.
Anot CA atstovo Roberto Vingrio, DnB NORD banko pasirinktas sprendimas naudojamas ir kitose Lietuvos verslo ir valstybinėse institucijose, kurių veikla labai priklausoma nuo informacinių technologijų.